اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شبستر در آیین تجلیل از کارگران نمونه شهرداری تسوج:

کارگران با تلاش خود تحریم‌های دشمنان را به فرصت تبدیل کردند

فرماندار شهرستان شبستر گفت: کارگران پر تلاش ایران اسلامی با روحیه از خودگذشتگی و معنوی و ولایتمداری خود توانستند تحریم‌های دشمنان را به فرصت تبدیل کرده و گام‌های بلند و افتخار آمیزی را در استقلال اقتصادی کشور بردارند.

کارگران با تلاش خود تحریم‌های دشمنان را به فرصت تبدیل کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از شبستر، جمشید عقلمندمرجانی عصر امروز با اشاره به اینکه چرخ‌های تولید جامعه به دست زحمتکش کارگران به حرکت در می‌آید، خاطرنشان کرد: همانگونه که در دفاع مقدس رزمندگان با ایثار و شجاعت باعث شکست دشمنان شدند امروز نیز کارگران می‌توانند با اتکا به نوآوری سد عظیمی را در برابر تحریم‌های اقتصادی دشمنان ایجاد کنند.

فرماندار شبستر در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات 24 خرداد سال‌جاری اشاره کرد و افزود: دشمنان داخلی و خارجی به دنبال خدشه‌دار کردن حضور مردم در انتخابات هستند از این رو مردم به ویژه قشر کارگر در صحنه‌ها و همراهی با نظام جمهوری اسلامی، غرب را از اقدام علیه کشورمان مایوس می‌کند و حضور در انتخابات از مصادیق ناامید سازی غرب و حمایت از نظام اسلامی است.

عقلمند انتخابات پیش رو را از حساس‌ترین انتخابات طول عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: همزمان شدن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا موجب شور بیشتر مردم در انتخابات شده و در سالی که از طرف مقام معظم رهبری به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده است همه باید با وحدت و همدلی و مشارکت حداکثری افرادی متدین، متعهد، کاردان، ولایتمدار و ارزشی برای ریاست جمهوری و شوراها انتخاب کنیم.

فرماندار شهرستان شبستر به حضور مردم در تمام صحنه‌های سیاسی و اجتماعی اشاره کرد و افزود: حضور ارزشمند مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و تشییع و خاکسپاری اخیر شهدای گمنام نشان داد که مردم همچنان و بیشتر از گذشته متعهد به اهداف این نظام هستند از این رو بر مسئولان است که با پاسداشت خون شهیدان در خدمتگزاری به این مردم غیور و وفادار بیش از پیش تلاش کنند.

در این نشست که در سالن اجتماعات شهرداری تسوج برگزار شد کیقبادی رئیس شورای اسلامی شهرستان شبستر و پنبه ای شهردار تسوج گزارشی از عملکرد شوراها و شهرداری ارائه و در پایان مراسم از کارگران نمونه شهرداری و خانواده آنان با اهداء لوح تقدیر شد.

انتهای پیام/60008/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول