اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز

فیلم مستند حریم در حوزه هنری زنجان اکران می‌شود

فیلم مستند حریم عصر امروز در حوزه هنری استان زنجان اکران می‌شود.

فیلم مستند حریم در حوزه هنری زنجان اکران می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جلسه اکران فیلم مستند حریم به کارگردانی علیرضا نوری در سالن فرهنگ و هنر شهید آوینی حوزه هنری استان زنجان برگزار می‌شود.

اکران این فیلم به همراه جلسه پرسش و پاسخ برنامه‌ریزی شده است.

*نمایش جدیدترین آثار هنری در زنجان

رئیس حوزه هنری زنجان با بیان اینکه فیلم کوتاه «حریم» با حضور سازندگان آن در حوزه هنری استان اکران می‌شود، خاطرنشان کرد: نمایش جدیدترین آثار هنرمندان زنجان در راستای حمایت از آنها یکی از مهم‌ترین اهداف این برنامه است.

حمیدرضا اسماعیلی با اشاره به اینکه فیلم مستند «حریم» به جز جشنواره‌های فیلم در جای دیگری اکران نشده است، افزود: واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان زنجان با هدف گسترش مخاطبان فیلم کوتاه در سطح عموم مردم تلاش می‌کند تا فرهنگ عمومی این امر و پذیرش آن را در بین مردم ارتقا دهد.

وی ایجاد حس رقابت به منظور تولید آثار فاخر برای نمایش عمومی در بین علاقه‌مندان و اصحاب هنر را از دیگر اهداف این برنامه عنوان کرد و ادامه داد: ایجاد روحیه نقد‌پذیری با برگزاری جلسات پرسش و پاسخ، ساخت آثاری با تفکر بیشتر، یافتن استعدادهای جدید این رشته و گسترش اعضای فعال فیلم‌سازی استان زنجان نیز از جمله اهداف برنامه اکران فیلم کوتاه است.

رئیس حوزه هنری زنجان با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود 50 نفر از هنردوستان و فعالان فیلم‌سازی استان زنجان در جلسه اکران فیلم مستند «حریم» حضور داشته باشند، یادآور شد: این جلسات سبب رونق هنر فیلم‌‌سازی می‌شود.

انتهای پیام/73006/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول