اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حزب موتلفه اسلامی استان اردبیل محکوم کرد

هتک حرمت زیارتگاه‌ها و مکان‌های مذهبی نشان‌دهنده توحش عاملان آن است

حزب موتلفه اسلامی با ابراز نگرانی از ادامه هتک حرمت زیارتگاه‌ها و مکان‌های مذهبی در سوریه این اقدام وحشیانه را که نشان دهنده توحش عاملان آن است را محکوم کرد.

هتک حرمت زیارتگاه‌ها و مکان‌های مذهبی نشان‌دهنده توحش عاملان آن است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حزب موتلفه اسلامی استان اردبیل صبح امروز با صدور بیانیه‌ای در پی تخریب آرامگاه حجر بن عدی توسط گروه‌های تروریستی در سوریه با صدور بیانیه‌ای این عمل شنیع و غیر‌انسانی را محکوم کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: تروریست‌های وهابی و تکفیری سوریه در تازه‌ترین جنایت خود قبر حجر بن عدی صحابی جلیل القدر رسول اعظم (ص) و  امیر‌المومنین (ع) را نبش کرده و پیکر مطهر این صحابه بزرگوار را پس از 1383 سال که سالم مانده بود، ربودند. تروریست‌های مزدوری که از کشورهای مختلف برای این قبیل جنایات در سوریه اجیر شده‌اند در پی این اقدام خود که برگرفته از تفکر خشن و غیر‌انسانی وهابیت است ابتدا ضریح مطهر حجر بن عدی را تخریب و پس از آن نبش قبر کردند.

این بیانیه می‌افزاید: حجر بن عدی از سرداران سپاه امام امیر‌المومنین (ع) بود که در سال 51 یا 53 هجری قمری به دست معاویةبن ابی‌سفیان به شهادت رسید به طوری که مرقد آن بزرگوار که زیارتگاه همه عاشقان اهل بیت امامت و نبوت از منظر برادران شیعی و سنی بوده است که در منطقه اذرا در نزدیکی دمشق قرار دارد که گروه تروریستی النصره وابسته به سازمان القاعده با صدور بیانیه‌ای مسئولیت این جنایت را بر عهده گرفته است. حزب موتلفه اسلامی با ابراز نگرانی از ادامه هتک حرمت زیارتگاه‌ها و مکان‌های مذهبی در سوریه این اقدام وحشیانه را که نشان دهنده توحش عاملان آن است را به شدت محکوم  می‌کند.

در بخشی از این بیانیه بیان شده است: حمایت استکبار جهانی و در راس آن تسلط شوم آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی از جنایات ضدبشیری را عامل تشدید این جنایات و جنایات دیگر مانند محاصره دو شهر مظلوم نبل و الزهرا می‌داند.

حزب موتلفه اسلامی استان اردبیل در بیانیه خود تاکید کرده است: عاملان جنایت‌پیشه این فاجعه تاسف‌بار چه سلفیان تند‌ رو و نابخرد باشند و چه فریب‌خوردگان وعده‌های دروغین به یقین از طرف رهبران اصلی فتنه‌انگیزی در سوریه یعنی غرب و آمریکای جهان‌خوار هدایت می‌شوند و دست آنها به خوبی رو شده و پشت پرده بسیاری از مسائل نیز به زودی معلوم خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این بیانیه با محکوم کردن این حرکت غیر‌انسانی و ددمنشانه دشمنان اسلام و بشریت این واقعه غم انگیز را به ساحت ولی دوران و امام عالم امکان حضرت ولی عصر (عج) تسلیت عرض کرده و از خداوند برای رزمندگان جبهه حق پیروزی مسئلت شده است.

انتهای پیام/62004/ط

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول