اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری:

روابط عمومی‌های برتر چهارمحال و بختیاری تجلیل می‌شوند

مدیرکل روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری از برگزاری پنجمین همایش روابط عمومی‌های استان خبر داد و گفت: روابط‌ عمومی‌های برتر در این همایش تجلیل می‎شوند.

روابط عمومی‌های برتر چهارمحال و بختیاری تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فرشاد طهماسبی پیش از ظهر امروز در شورای روابط عمومی‌های استان اظهار کرد: 27 اردیبهشت‌ماه روز جهانی ارتباطات است ولی به صورت ملی در تاریخ 27 اردیبهشت‌ماه سال جاری از روابط عمومی‌های کشور تجلیل می‌شود.

وی از برگزاری پنجمین همایش تجلیل از روابط عمومی‌های برتر استان خبر داد و گفت: در یکم خردادماه سال جاری از روابط عمومی‌های برتری که بیشترین فعالیت و اطلاع‌رسانی را داشتند، تجلیل خواهد شد.

طهماسبی افزود: در این همایش حرکتی نو صورت گرفته و آن هم تجلیل از سه نفر از خبرنگاران صدا و سیما و خبرگزاری‌هایی است که گزارش‌های غنی ارائه کرده‌اند.

این مسئول با اشاره به تعداد برگزیدگان این همایش خاطرنشان کرد: مقرر شده در پنجمین همایش از 30 نفر از روابط عمومی‌های استان که شامل 20 روابط عمومی استانی، 10 شهرستانی و سه نفر از روابط عمومی فرمانداری‌ها است، تقدیر شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری افزود: روابط عمومی‌ها بازوان پرتوان ادارات هستند و تمامی فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی به کمک این نیروها انجام می‌شود ولی گاهی فعالیت‌های آن‌ها مورد توجه قرار نمی‌گیرد.

انتهای پیام/68006/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول