اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه سمنان با اشاره به تخریب مدفن مطهر حجر بن عدی:

دشمن قدرت رویارویی با مسلمانان را ندارد، سراغ قبرستان‌ها می‌رود

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به تخریب مدفن مطهر حجر بن عدی گفت: دشمن قدرت رویارویی با مسلمانان را ندارد، سراغ قبرستان‌ها می‌رود.

دشمن قدرت رویارویی با مسلمانان را ندارد، سراغ قبرستان‌ها می‌رود

سردار علی استادحسینی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان با اشاره به تخریب مدفن مطهر حجر بن عدی توسط سلفی‌ها در سوریه افزود: دشمنان قدرت رویارویی با بسیجیان و نیروهای بسیجی را ندارند و سراغ قبرستان‌ها می‌روند؛ این عجز و پلیدی دشمن است و انسانی که ناتوان است این کارها را انجام می‌دهد.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان بیان کرد: این ضعف دشمن است و البته نشان‌دهنده آن است که ما به قله نزدیک هستیم.

استادحسینی گفت: همگان موظف به ولایت‌مداری و حمایت از اسلام و مسلمین هستیم و نباید همانند کوفیان که علی(ع) را تنها گذاشتند و یا در فتنه 88 که عده‌ای دست خود را رو کردند و نشان دادند که ولایت‌مدار نیستند، باشیم و همواره باید پشتیبان ولایت‌فقیه باشیم تا آسیبی از جانب دشمنان به ما نرسد.

وی با تأکید بر اینکه خالق حماسه کسی است که قدرت خلق حماسه داشته باشد، بیان کرد: کسی که حماسه بزرگ را خلق کرده، حماسه‌های دیگر را هم می‌تواند خلق کند، شک نداریم که این انقلاب، انقلابی نیست که در جا بزند.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان ادامه داد: اگر حماسه سیاسی به نحو مطلوب انجام شود قطعاً‌ در خلق حماسه اقتصادی نیز موفق خواهیم بود.

استادحسینی خاطرنشان کرد: مشارکت حماسه یعنی مشارکت گسترده مردم و این مشارکت گسترده مردم مصون کننده است.

وی تصریح کرد: گزینش مطلوب انتخابات باید امن و باعث اقتدار و آبروی کشور باشد، باید مراقب باشیم که باعث بی‌آبرویی کشور نشود، همین طور که ما انتخابات را پیش می‌بریم دشمن هم وارد صحنه می‌شود و کارهای خود را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/2249/ی20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول