اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد

سارق مسلح طلافروشی در دام پلیس

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: نیمه شب گذشته در یک درگیری مسلحانه سارق و شرور مسلح فراری به دام پلیس افتاد.

سارق مسلح طلافروشی در دام پلیس

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حیدر عباس زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سارق و شرور مسلح به همراه دو نفر از همدستانش در شهر شیراز پس از درگیری مسلحانه با کارآگاهان پلیس آگاهی استان بوشهر مجروح و دستگیر شدند.

وی افزود: این سارق مسلح در شهرستان‎های دشتی، تنگستان، دیر و بوشهر سابقه شرارت و سرقت‏های مسلحانه داشت و تحت تعقیب پلیس و دستگاه قضایی بود.

عباس زاده ادامه داد: طی سه ماه گذشته 7 نفر از همدستان شرور مسلح که در سرقت‎های مسلحانه طلافروشی و خودرو با وی همکاری کرده بودند، در عملیات‎های جداگانه شناسایی و دستگیر و پس از تحقیقات لازم روانه زندان شده‎اند.

وی با بیان اینکه این شرور فراری هنگام دستگیری به اتفاق دو نفر از همدستانش به سمت پلیس تیراندازی کردند، تصریح کرد: تبادل آتش میان پلیس و سارقان موجب زخمی شدن وی و دستگیری آنها شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: از سارقین یک قبضه سلاح کلاش و یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه 140 تیر جنگی کلاش و یک دستگاه خودرو سرقتی پژو 405 کشف شده است.

وی با اشاره به اقدامات مجرمانه قحطانی یادآور شد: شرور دستگیر شده در مجموع 12 فقره سرقت مسلحانه مرتکب شده که سرقت مسلحانه طلافروشی در بردخون، سرقت‎های متعدد خودرو، تیراندازی به سمت مردم و شرارت‎های متعدد از جمله اقدامات مجرمانه وی است.

عباس زاده تاکید کرد: این شرور قبل از این مرحله از دستگیری، 10 فقره سابقه کیفری به اتهام سرقت‎های مسلحانه، تیراندازی و شرارت داشته است.

انتهای پیام/66007/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول