اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط هیئت علمی دانشگاه مازندران

کتاب «دینداری در ارتقای روابط اجتماعی از دیدگاه قرآن» رونمایی شد

کتاب «تأثیر دینداری در ارتقای روابط اجتماعی از دیدگاه قرآن» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه مازندران تألیف و توسط انتشارات جهاد دانشگاهی مازندران رونمایی شد.

کتاب «دینداری در ارتقای روابط اجتماعی از دیدگاه قرآن» رونمایی شد

رضا آقاپور امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در ساری با اشاره به عرضه کتاب «دینداری در ارتقای روابط اجتماعی از دیدگاه قرآن» در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهار داشت: حدود یک‌ سال برای تألیف کتاب وقت گذاشته شد که مسائل مربوط به امور اجتماعی از قرآن را استخراج کردم.

وی تصریح کرد: در این کتاب مؤلفه‌های دینداری در حوزه اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت.

نویسنده این کتاب در ادامه با اعلام اینکه اسلام دین اجتماعی است و بر اساس آیات و مؤلفه‌های دین اسلام برای مباحث اجتماعی حرف‌های زیادی دارد، خاطرنشان کرد: در این کتاب بعد اجتماعی اسلام را برای مخاطبان برجسته کردم.

وی عنوان کرد: این کتاب در پنج فصل تألیف شد که تلاش شد روابط اجتماعی از منظر قرآن را بیان کنم.

آقاپور ادامه داد: در فصول مختلف کتاب رابطه قرآن و اخلاق و نقش انسان‌های مذهبی و ارتباط‌گیری موفقی که انسان‌های مذهبی و دینی دارند نیز مورد بررسی قرار گرفت.

نویسنده کتاب «تأثیر دینداری در ارتقای روابط اجتماعی از دیدگاه قرآن»، دیگر مباحث مطرح شده در این کتاب را موضوع ساده‌زیستی و طهارت از دیدگاه قرآن عنوان کرد.

وی ادامه داد: از 60 منبع معتبر علمی برای تألیف کتاب کمک گرفتم و منابع به کار برده شده را در کتاب ذکر کردم.

آقاپور تیراژ اولیه کتاب را حدود یک‌هزار نسخه اعلام کرد و گفت: تاکنون 200 نسخه از این کتاب فروش رفته و با توجه به اینکه کتاب طوری نوشته شد که در سطح دروس بین‌ رشته‌ای دانشگاه کاربرد دارد احتمال فروش زودهنگام این کتاب بسیار زیاد است.

این نویسنده کتاب قیمت تعیین‌شده برای کتاب را هشت هزار تومان اعلام کرد و گفت: برای محققان دین و زندگی، این کتاب بسیار مفید است.

انتهای پیام/86004/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول