اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر انتشارات مسجد مقدس جمکران خبر داد

حضور انتشارات مسجد مقدس جمکران با 450 عنوان کتاب در نمایشگاه تهران

انتشارات مسجد مقدس جمکران با بیش از 450 عنوان کتاب در موضوعات مختلف دینی، اعتقادی، احکام، قرآن، مهدویت و ادبیات در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور یافته است.

حضور انتشارات مسجد مقدس جمکران با 450 عنوان کتاب در نمایشگاه تهران

حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر فاضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: انتشارات مسجد مقدس جمکران که در راستای توسعه و ترویج فرهنگ اصیل دینی و مهدوی، اقدام به انتشار آثار متعدد در زمینه‌های مختلف دینی، اعتقادی، احکام، قرآن و ادبیات می‌کند، با 450 عنوان اثر در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حاضر شده است.

وی با بیان اینکه این انتشارات در تمام 26 دوره نمایشگاه کتاب تهران حضور داشته است ادامه داد: این انتشارات در سال 91 هشت عنوان کتاب جدید به چاپ رسانده است و در حال حاضر با 430 عنوان کتاب از منشورات خود و مابقی کتب از کتب متفرقه در این نمایشگاه در خدمت علاقه‌مندان به فرهنگ شیعی و مهدوی است.

مدیر انتشارات مسجد مقدس جمکران افزود: در این نمایشگاه جدیدترین آثار خود در زمینه‌های مختلف سیره ائمه اطهار(ع) و فرهنگ مهدویت را در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده‌ایم که از میان آن‌ها می‌توان به «رساله معادیه»، «ولا و ولایت»، «مختصر مصباح نجات فی اسرار الصلاة»، «حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) و استراتژی انتظار»، «امامت حضرت علی(ع)»، «صحابه پیامبر(ص)»، «اهل بیت(ع)» و... اشاره کنیم.

فاضلی خاطرنشان کرد: غرفه انتشارات مسجد مقدس جمکران در نمایشگاه بین‌المللی تهران در راهرو 11 قرار گرفته و تا پایان مدت نمایشگاه آماده ارائه خدمات به دوستداران کتاب به ویژه علاقمندان به فرهنگ ناب اسلام است.

انتهای پیام/78009/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول