اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کار، تعاون تنکابن و عباس‌آباد خبرداد

وجود 16 هزار نیروی کارگری در تنکابن و عباس‌آباد

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی تنکابن و عباس‌آباد گفت:در شهرستان تنکابن و عباس‌آباد حدود 16 هزار و 400 نیروی کار شاغل هستند.

وجود 16 هزار نیروی کارگری در تنکابن و عباس‌آباد

مهدی کاکوئی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تنکابن با اظهار اینکه براساس شاخصه‌های ارزیابی مورد نظر اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی این اداره در تنکابن و عباس‌آباد حائز رتبه نخست مازندران شد، اظهار کرد: این اداره تلاش می‌کند تا در راستای وظایف ذاتی خود و تعامل مثبت با سایر دستگاه‌ها و دوایر مرتبط با فعالیت خود، پیگیر مطالبات مردم و جامعه هدف این اداره باشد.

وی با بیان اینکه کارگران به عنوان محوری‌ترین فاکتور رشد و توسعه کشور در کنار مدیریت و اقتصاد یاد کرد و گفت: کارگران از جمله محوری‌ترین و مهمترین ارکان رشد و توسعه و عمران و آبادانی کشورند و در دین مبین اسلام نیز بر اهمیت کار و کارگر به دفعات تاکید شده است.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی تنکابن و عباس‌آباد تصریح کرد: کارگران و همه افرادی‌ که در حوزه این اداره فعالیت شغلی دارند می‌توانند بر وفق قوانین از طریق واحد مرتبط در اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی پیگیر مطالبات خود باشند و این اداره براساس وظایف از تمام توان خود برای حل مشکلات این قشر زحمتکش بهره‌گیری خواهد کرد.

کاکوئی با اظهار اینکه در شهرستان تنکابن و عباس‌آباد حدود 16 هزار و 400 نیروی کار شاغل هستند، افزود: به منظور پاسداشت مقام کار و کارگر در هفته گرامیداشت آن برنامه‌های متنوعی از سوی این اداره با همکاری نهاد نماز جمعه و فرمانداری ویژه تنکابن و فرمانداری عباس‌آباد برگزار شد که از جمله آنها بازدید از مراکز و کارخانجات تولیدی در شهرستان به همراهی فرمانداران و ائمه جمعه و جمعی از مدیران و اعضای شورای هماهنگی ادارات مرتبط با کار اعم از تامین اجتماعی، بهزیستی،‌ کمیته امداد، بیمه سلامت، بانک‌های توسعه تعاون و رفاه کارگران صورت گرفت که در این مراسم با اهدا شاخه گل از کارگران عرصه تلاش و توسعه منطقه تقدیر شد.

وی از جمله برنامه‌های دیگر این اداره در هفته گرامیداشت کار را برگزاری دیدار کارگران منطقه با رهبر معظم انقلاب، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به ویژه شهدای کارگری در شهرستان‌، برگزاری مراسم جشن به مناسبت روز زن و مادر برای بانوان شاغل در اداره و بانوان نمونه جامعه‌ کارگری در دو شهرستان‌ دانست و گفت: اهدای هدایایی به رسم یادبود و برگزاری نشست شورای هماهنگی کار که این نشست هر ماه یک‌بار در طول سال نیز برگزار می‌شود از دیگر برنامه‌های ما بود.

انتهای پیام/86020/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول