اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر:

سیل و طوفان خساراتی به تاسیسات آب و فاضلاب وارد کرد

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: بارندگی‌ شدید و وقوع طوفان در هفته گذشته در استان بوشهر به تاسیسات آب و فاضلاب صدمات مالی وارد کرد.

سیل و طوفان خساراتی به تاسیسات آب و فاضلاب وارد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد پور یوسفی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طوفان و بارندگی اخیر بالغ بر یک میلیارد و یکصد و پنجاه میلیون ریال به تاسیسات آبرسانی و شبکه فاضلاب خسارت وارد کرد، افزود: وقوع طوفان و جاری شدن سیل ضمن اینکه صدماتی به خطوط شبکه فاضلاب گناوه و دیلم وارد کرد باعث گرفتگی خطوط انتقال فاضلاب در این شهرها شد.

وی گفت: این حادثه به میزان 650 میلیون ریال به خطوط شبکه و ایستگاه فاضلاب دیلم و گناوه خسارت وارد کرد.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از وارد شدن خسارت به شبکه آبرسانی گناوه، دیلم و دشتی خبر داد و تصریح کرد: این بحران به شبکه آبرسانی بندر ریگ در گناوه، بندر امام حسن در دیلم و منطقه شنبه در دشتی به میزان 130 میلیون ریال خسارت وارد کرد.

پور یوسفی با بیان اینکه این حادثه به شبکه برق چاه‌های آب شرب برازجان صدمه زد، بیان کرد: وقوع طوفان و سیل به شبکه فشار متوسط برق چاه‌های آب شرب برازجان آسیب وارد کرد و در این رابطه 50 میلیون میزان خسارت برآورد شده است.

انتهای پیام/66006/ب20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول