اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جانشین رئیس سازمان بسیج رسانه کشور

سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی آغاز به کار کرد

سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی بعد از 18 استان دیگر کشور امروز با حضور جانشین رئیس سازمان بسیج کشور در بیرجند کار خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار یعقوبعلی نظری ظهر امروز در گردهمایی تخصصی اصحاب رسانه خراسان جنوبی و افتتاح سازمان بسیج رسانه اظهار داشت: اگر تاریخ اسلام را بررسی کنیم درمی‌یابیم که با وجود فقر رسانه‌ای در طول تاریخ اسلام و با وجود اینکه در مقایسه با جبهه کفر، جبهه حق و اسلام از امکانات بسیار محدودی برخوردار بوده، اما موفقیت از آن جبهه حق بوده است.

وی ادامه داد: به عنوان نمونه وقتی زمان پیامبر(ص) را مورد بررسی قرار دهیم می‌بینیم که در صدر اسلام و اوایل رسالت پیامبر(ص) چه امکانات رسانه‌ای را پیامبر(ص) در اختیار داشتند که توانستند در مقابل دشمنان پیروز و اسلام را گسترش دهند در حالی که در آن زمان به طور خاص که در حال حاضر امکانات رسانه‌ای وجود دارد نبود و در آن زمان شاعر و شعر به عنوان رسانه محسوب می‌شد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه امکان و توانمندی جبهه حق از نظر امکانات رسانه‌ای بسیار محدود است، ادامه داد: در صحنه کربلا رسانه و امکانات در اختیار جبهه کفر بود و در زمان انقلاب اسلامی نیز امام خمینی‌(ره) هم زمانی که نهضت انقلابی را شروع کردند این چنین وضعیتی را داشتند.

نظری خاطر نشان کرد: اکنون بعد از گذشت 34 سال از عمر انقلاب داشته و سرمایه نظام از نظر رسانه‌ای در مقابل جبهه کفر بسیار ناچیز است.

وی افزود: اما سئوال اساسی اینجاست که پس چرا با وجود فقر سخت‌افزاری و فقر تجهیزات و امکانات برنده راهبردی و موفقیت نهایی از آن جبهه حق و اسلام بوده و هست و این موضوع اساسی و مهمی است که باید به آن توجه کرده و در مدیریت از آنچه که داریم نهایت استفاده را بکنیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: ما رسانه‌های اختصاصی داریم که گاهی اوقات به آن توجه نداریم و این رسانه اختصاصی که در دست ما است جبهه کفر آن را ندارد.

نظری متذکر شد: ما باید در کنار توجه به تکنولوژی و ابزارهای جدید از رسانه‌های اختصاصی که ویژه خود ما است غفلت نکنیم چرا که گاهی اوقات اتفاق می‌افتد که از مسیر منحرف می‌شویم، اما ما باید این ابزارها و رسانه‌های اختصاصی را تقویت و استفاده بهینه را از آنها ببریم.

این مسئول متذکر شد: یکی از رمزهای موفقیتی که سبب صدور انقلاب به تمام دنیا شده پیام و محتوای انقلاب بوده، زیرا که پیام و محتوای انقلاب ما مطابق ماهیت و فطرت انسان‌ها است بنابراین محتوای پیام بسیار مؤثر است.

وی صداقت را از رموز تبلیغ جبهه حق برشمرد و اذعان داشت: صداقت در ارتباط با مخاطب همان زبان حق است و صداقت مربوط به خود پیام است.

انتهای پیام/69008/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول