اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان ایجرود:

خسارت 40 میلیارد تومانی به محصولات کشاورزی ایجرود/ نام‏نویسی 389 نفر برای عضویت در شوراهای ایجرود

فرماندار شهرستان ایجرود گفت: سرمازدگی 40 میلیارد تومان خسارت به بخش کشاورزی شهرستان ایجرود وارد کرد.

خسارت 40 میلیارد تومانی به محصولات کشاورزی ایجرود/ نام‏نویسی 389 نفر برای عضویت در شوراهای ایجرود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، باقر اکبرپور عصر امروز در جلسه عوامل اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری در شهرستان ایجرود اظهار داشت: این شهرستان فرایند انتخابات را بر اساس زمان‏بندی آغاز کرده که در حال حاضر مراحل انتخاباتی در این شهرستان سپری شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون مشکل خاصی در شهرستان ایجرود در زمینه انتخابات رخ نداده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم انتخابات پیش رو به نحو مطلوبی در این شهرستان برگزار شود.

*نام‏نویسی داوطلبین عضویت در شورای ایجرود

فرماندار شهرستان ایجرود با تاکید بر اینکه در مجموع 389 نفر داوطلب عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان شده‏اند، تصریح کرد: درصد داوطلبین در سطح شهر نسبت به دوره گذشته 30 درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه شش نفر از داوطلبین عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان ایجرود زن هستند، اضافه کرد: مدرک تحصیلی داوطلبین نیز در سطوح عالی بسیار چشمگیر بوده است.

اکبرپور با اشاره به اینکه ولایت‏مدار بودن یکی از مهم‏ترین ویژگی‏های داوطلبین برای عضویت در شوراهای اسلامی شهرستان ایجرود است، ادامه داد: بالاترین مدرک تحصیلی در بین داوطلبین مدرک دکتری گزارش شده است.

*شهرستان ایجرود در انتخابات پیشتاز می‏شود

وی با تاکید بر اینکه شهرستان ایجرود در انتخابات سال‌جاری با مشارکت گسترده و حضور فعال مردم در سطح استان زنجان پیشتاز می‏شود، تصریح کرد: بستر لازم برای برگزاری انتخابات سالم در این شهرستان آماده شده است.

فرماندار شهرستان ایجرود در ادامه با تاکید بر اینکه مشکل راه‏های شهرستان ایجرود یکی از دغدغه‏های این شهرستان به شمار می‏رود، یادآور شد: با وجود اینکه اعتباراتی از محل اعتبارات بحران و از طریق حمایت وزیر در نظر گرفته شده است اما مشکل راه‏ها برطرف نمی‏شود.

*70 درصد درآمد مردم ایجرود از کشاورزی است

وی با اشاره به اینکه سرمازدگی محصولات کشاورزی از دیگر مشکلات مردم شهرستان ایجرود به شمار می‏رود، اضافه کرد: 70 درصد از درآمد مردم این شهرستان از طریق کشاورزی است.

اکبرپور با بیان اینکه متاسفانه به دلیل سرمازدگی 40 میلیارد تومان خسارت به محصولات کشاورزی شهرستان ایجرود وارد شده است، اذعان داشت: کشاورزان این منطقه نیازمند حمایت استانی هستند.

انتهای پیام/73006/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول