اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی دورود خبر داد

فاز دوم مسکن مهر دورود در حال تحویل به متقاضیان است

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دورود گفت: فاز دوم مسکن مهر شهرستان دورود شامل 176 واحد است که در حال تحویل به متقاضیان است.

فاز دوم مسکن مهر دورود در حال تحویل به متقاضیان است

حبیب جمشیدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دورود، در خصوص مسکن مهر گفت: یکی از وظایف اداره راه و شهرسازی تأمین مسکن اقشار کم درآمد بوده که در این راستا در دولت‌های نهم و دهم با شروع پروژه مسکن مهر در کشور در شهرستان دورود نیز این پروژه آغاز شد.

جمشیدی ادامه داد: در شهرستان دورود ساخت واحدهای دولتی در دو فاز 128 واحدی و 176 واحدی شروع شد که در حال حاضر با پیشرفت 100 درصدی تمام واحدها ساخته شده است که کلید فاز 128 واحدی به متقاضیان تحویل داده شده و پروژه 176 واحدی نیز در حال تحویل دادن به متقاضیان است.

وی بیان کرد: اجرای هر پروژه در بازه زمانی سه سال صورت گرفته است که با توجه حجم کار در مقیاس خودش سرعت نسبتاً مناسبی را طی کرده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی دورود خاطرنشان کرد: در شهرستان دورود در موضوع مسکن مهر با استقبال بسیار بالایی مواجه بوده‌ایم که بر همین اساس برای تعداد 2 هزار و 441 نفر تسهیلات بانکی به عنوان خود مالک مقرر شده که به هر نفر 200 میلیون ریال وام بانکی پرداخت شده است که در کل رقمی بالغ بر 4 هزار و 882 میلیارد ریال در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

وی افزود: جهت ساخت پروژه‌های 128 و 176 واحدی برای هر واحد به ترتیب میزان 200 و 250 میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده که باز پرداخت آن در بانک‌های عامل به ترتیب 15 و 20 ساله است.

انتهای پیام/2304/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول