اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی:

گسترش فرهنگ ایمنی راهکار مقابله با حوادث است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: داشتن مهارت انجام کار و گسترش فرهنگ ایمنی راهکار مقابله با حوادث در محیط کار است.

گسترش فرهنگ ایمنی راهکار مقابله با حوادث است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک داود عابدی در چهارمین همایش ایمنی و بهداشت حرفه‌ای توزیع برق استان مرکزی اظهار داشت: یکی از عوامل مهمی که حوادث ناشی از کار را به حداقل می‌رساند، داشتن مهارت و آشنایی با خطرات محیط کار است که لازم است نیروی انسانی به خوبی با این خطرات آشنا باشد.

وی تصریح کرد: بدون شک اگر فرهنگ ایمنی در جامعه گسترش یابد، شاهد کاهش خسارت‌های جانی و مالی در سطح جامعه خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی همچنین بر لزوم برگزاری دوره‌های آموزش و ترویج فرهنگ ایمنی تاکید کرد و خاطر نشان ساخت: نیروی انسانی از مهم‌ترین سرمایه‌های هر جامعه‌ای محسوب می‌شود که سلامت این سرمایه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

عابدی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای کاهش حوادث در شرکت توزیع نیروی برق استان خاطر نشان ساخت: افزایش ایمنی تاسیسات و تجهیزات، برگزاری دوره‌های آموزشی مرتبط برای پرسنل، افزایش آگاهی‌های عمومی ایمنی در سطح شرکت، کنترل و نظارت بر پرسنل اجرایی ، بخشی از اقدامات این شرکت در راستای کاهش حوادث به شمار می‌رود.

مدیر دفتر ایمنی شرکت توانیر بر لزوم توجه به بحث ایمنی در محیط کار تاکید کرد و گفت: رعایت ایمنی در محیط کار سلامت نیروی انسانی را به همراه دارد.

علی بهنود افزود: نیروی انسانی باید قبل از مشغول شدن به کار با خطرات کار آشنا بوده و به حرفه خود کاملا علم و آگاهی داشته باشد.

مدیر دفتر ایمنی شرکت توانیر ادامه داد: یکی از اقدامات مثبت در راستای کاهش حوادث حضور مستمر سرپرستان در محل کار است که باید مورد توجه قرار گیرد.

به گفته وی تعیین افراد گروه‌های کاری از کارکنان آموزش دیده، کنترل ابزار مورد نیاز و حمل و نقل و استقرار آن در محل کار، محصور کردن محوطه کاری با نوار خطر و سایر تجهیزات ایمنی را از اقدامات موثر به منظور جلوگیری از وقوع حوادث در هنگام کار کردن در شبکه‌های برقی عنوان کرد.

انتهای پیام/87002/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول