اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت کرمان:

حمایت غرب از رژیم صهیونیستی موجب حمله به سوریه شد

امام جمعه موقت کرمان گفت: اینکه رژیم صهیونیستی به خود جرأت داده تا دست به حمله سوریه بزند به واسطه حمایت‌ از سوی غرب است.

حمایت غرب از رژیم صهیونیستی موجب حمله به سوریه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام محمد قاسمی‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته کرمان با اشاره به اقدام ددمنشانه رژیم صهیونیستی در حمله هوایی به سوریه اظهار داشت: اینکه رژیم صهیونیستی به خود جرأت داده تا به چنین عمل وحشیانه‌ای دست بزند به واسطه حمایت‌ از سوی غرب است.

وی با محکوم کردن حرکت شنیع وهابی‌ها در اهانت به مزار مطهر صحابه پیامبر (ص) بیان داشت: از زمان شکل‌گیری فرقه وهابیت شاهد این گونه اهانت‌ها بوده‌ایم.

قاسمی‌زاده عنوان کرد: هتاکی به مزار صحابه پیامبر (ص) و نبش قبر و بیرون آوردن پیکر این مرد بزرگ حادثه تأسف‌باری است که قلب و روح شیعه و سنی را به درد آورده است.

وی افزود: هیچ یک از علما و مراجع شیعه و سنی اجازه چنین کاری را نداده‌اند، این عمل وقیح حاصل افکار وهابیت است، همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، وهابی‌ها پایگاه صهیونیست هستند.

قاسمی‌زاده با اشاره به اینکه مراجع شیعه و سنی این اقدام را محکوم کرده‌اند، ابراز داشت: ایجاد اختلاف‌ها از ناحیه وهابیت صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: سالم بودن پیکر حجربن‌عدی با گذشت بیش از یک هزار سال باید درسی برای آنها باشد که این مردان خدا چه رسالت عظیمی را به عهده داشتند.

خطیب جمعه کرمان در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز کرمان با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ابراز داشت: حجم ثبت‌نامی‌ها گویای مشارکت این دوره از انتخابات با کیفیت بیشتر است.

قاسمی‌زاده ابراز داشت: تعدد کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری شاید موجب سردرگمی مردم شود، اما از نگاه دیگر پدیده خوبی است که در نظام جمهوری اسلامی برای حضور در رده‌های بالا راه باز گذاشته شده و از هر طیف و گروهی می‌توانند حضور یابند.

وی افزود: ریاست جمهوری مسئولیت اجرایی بسیار بزرگ و گسترده‌ای است و چگونه عده‌ای تصور می‌کنند که به راحتی می‌توانند در این پست قرار گیرند.

قاسمی‌زاده تصریح کرد: نظام اسلامی که هر روز با هجمه‌های دشمن روبه‌رو است باید به دست فردی ولایی، باتقوا، عالم و آگاه سپرده شود.

امام جمعه موقت کرمان بیان داشت: مسئله تعیین صلاحیت‌ها امری اجتماعی و بین‌المللی است که در تمام دنیا پذیرفته شده است، آن هم نظامی که همه چیز آن دارای الگو و شاخص است.

وی عنوان کرد: مردم علاوه بر حضور باشکوه و گسترده در انتخابات باید همه چیز را در کنار هم ببینند، رئیس جمهور باید فردی کاری، مردمی، مقاوم، ارزشی و پایبند به قوانین و مقررات باشد و طبقات مختلف جامعه را ببیند.

انتهای پیام/80017/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول