اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دهگلان:

سفر رهبری به کردستان سرمایه‌گذاری را در دهگلان رونق بخشید

فرماندار دهگلان سفر رهبر معظم انقلاب در اردیبهشت‌ماه سال 88 را عاملی اساسی در ترغیب سرمایه‌گذاران برای حضور در این منطقه دانست.

سفر رهبری به کردستان سرمایه‌گذاری را در دهگلان رونق بخشید

به گزارش خبرگزاری فارس از دهگلان، محمد رضایی در جلسه برنامه‌ریزی گرامیداشت چهارمین سالگرد سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان در اردیبهشت‌ماه 88 اظهار کرد: اختصاص اعتبارات مصوب در سفر رهبری و دعوت از شرکت‌های بزرگ دولتی برای سرمایه‌گذاری در این منطقه موجب تشویق سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نیز شده است.

وی گفت: از محل اعتبارات سفر رهبری بیش از 680 میلیارد ریال برای عمران شهرستان دهگلان اختصاص یافته است.

فرماندار دهگلان ادامه داد: تامین آب شرب روستایی، مسکن ارزان قیمت برای جوانان، رفع مشکلات فاضلاب روستایی و توسعه باغات، زیرسازی راه روستایی و گازرسانی به 59 روستای این شهرستان مهم‌ترین مصوبات سفر مقام معظم رهبری برای دهگلان بود.

وی تاسیس کارخانه لبنیات، احداث مجتمع دامپروری، مدرسه و چهار مجتمع ورزشی روباز در چهار دهستان دهگلان را از دیگر طرح‌های اجرایی سفر رهبری به کردستان عنوان کرد.

رضایی همچنین مصوبات احداث کارخانه لاستیک‌ بارز کردستان و کارخانه روژان داروی گولان دهگلان را از مهم‌ترین طرح‌هایی برشمرد که به برکت آن سفر برای دهگلان تصویب شد.

فرماندار دهگلان سفر رهبر معظم انقلاب در اردیبهشت‌ماه سال 88 را عاملی اساسی برای ترغیب سرمایه‌گذاران به حضور در منطقه دانست و افزود: مسئولان دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها باید برای تشویق سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذاری در منطقه بیشتر مساعدت کنند.

وی با اشاره به مساعد بودن وضعیت آب و هوای منطقه و استعدادهای نهفته در این دشت پهناور تصریح کرد: منطقه دهگلان در همه زمینه‌های اقتصادی از جمله کشاورزی و صنعتی شرایط رشد را دارد.

در این جلسه افتتاح ساختمان بهزیستی، طرح آبرسانی به روستاهای قره‌بلاغ پنجه، چراغ‌آباد و چیلک و طرح هادی روستاهای آلی‌پینک، قره‌بلاغ پنجه، شعبانی، برگزاری مسابقات فرهنگی هنری شامل نقاشی، مقاله‌نویسی، برپایی جنگ شادی در سطح مساجد شهر و روستا و ایستگاه صلواتی از جمله برنامه‌های گرامیداشت چهارمین سالگرد سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری در دهگلان اعلام شد.

انتهای پیام/79013/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول