اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط مؤسسه انتشارات آستان قدس رضوی صورت گرفت

رونمایی از مجموعه 15 جلدی «راه زندگی» در نمایشگاه کتاب تهران

مدیرعامل مؤسسه به نشر گفت: توسط مؤسسه انتشارات آستان قدس رضوی از مجموعه 15 جلدی راه زندگی، تالیف حجت‌الاسلام و المسلمین جواد محدثی، در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رونمایی شد.

رونمایی از مجموعه 15 جلدی «راه زندگی» در نمایشگاه کتاب تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، جواد محمدزاده‌مقدم در مراسم رونمایی از این کتاب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مجموعه 15 جلدی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با ارائه سبک زندگی اسلامی و با بهره‌گیری از احادیث ائمه معصومین(ع) به تالیف درآمده است.

محمدزاده‌مقدم ادامه داد: در هر جلد از این مجموعه کتاب 40 حدیث از حضرات معصومین(ع) آورده شده و برای فهم بیشتر خوانندگان، به تشریح ابعاد حدیث نیز پرداخته شده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین جواد محدثی، نگارنده این اثر نیز خاطرنشان کرد: باید تعالیم اهل بیت(ع) به صورت کاربردی به بدنه جامعه منتقل شود و در این مجموعه صرفا به حدیث و ترجمه آن اکتفا نشده است، بلکه توضیحاتی برای کاربرد حدیث در زندگی روزمره افزوده شده است.

وی بیان داشت: تاکنون در تالیف آثاری همچون سیره نبوی، سیره علوی، دعا و همگونی سیره رسول اکرم(ص) و امام عصر(عج) با مؤسسه انتشارات آستان قدس رضوی همکاری داشته‌ام.

گفتنی است موسسه انتشارات آستان قدس رضوی در سال گذشته 257 عنوان کتاب به چاپ رسانده که 118 عنوان برای نوبت اول چاپ و منتشر شده است.

انتهای پیام/70005/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول