اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی تاکید کرد

ضرورت سرمایه‌گذاری هلال ایران برای توسعه خراسان‌شمالی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی سرمایه گذاری شرکت هلال ایران را باعث توسعه، افزایش اسکان مسافران، تقویت زیرساخت‌ها و همچنین اثرگذاری در مبلمان شهری این استان دانست.

ضرورت سرمایه‌گذاری هلال ایران برای توسعه خراسان‌شمالی

حامد سجادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به حضور نمایندگانی از شرکت سرمایه گذاری هلال ایران در خراسان شمالی اظهار کرد: این افراد طی 48 ساعت حضور خود در استان علاوه بر بازدید از ظرفیت‌های گردشگری چون درکش، ایوب پیغمبر نشست‌هایی را با مدیرعامل شهرک‌های صنعتی و تنی چند از فرمانداران انجام دادند.

وی با بیان اینکه پیگیری‌های خوبی برای حضور شرکت سرمایه گذاری هلال در استان شکل گرفت، گفت: تا پیش از این، ورود این شرکت سرمایه‌گذاری برای اجرای طرح‌ها به استان اتفاق نیفتاده بود، که البته این مهم به دلایل مختلف از جمله عدم معرفی مناسب استان بوده است.

سجادی معرفی بخشی از عرصه‌های موجود در جمعیت هلال احمر خراسان شمالی و همچنین هلال احمر شیروان که در مرکز شهر قرار گرفته است را در این راستا برشمرد و افزود: بر همین اساس قرار است تا مجموعه تجاری و درمانی از طریق این شرکت در هشت طبقه با 12 هزار متر زیربنا در شیروان احداث شود که در این راستا معاونت استانداری و شورای شهر و شهرداری شیروان همکاری تنگاتنگی داشته‌اند.

وی تصریح کرد: در بخش گردشگری نیز آبگرم ایوب پیغمبر به عنوان یک منطقه توریستی و آب درمانی معرفی که منتظر تصمیم مسئولان شرکت سرمایه‌گذاری هلال ایران بوده تا مشابه آنچه که در آبگرم فردوس توسط هلال احمر ایجاد شده در خراسان شمالی نیز احداث شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی همچنین شمار اعضای داوطلبان جمعیت هلال احمر در استان را 100 هزار نفر برشمرد و گفت: هلال احمر موسسه خیریه و عام‌المنفعه بوده که به نوعی بزرگ‌ترین سازمان مردم نهاد به شمار می‌آید.

وی تأمین نیازهای امدادی استان توسط این جمعیت را برشمرد و افزود: البته هلال احمر بخش‌های مختلفی را داشته که صرفاً در زمینه امداد و نجات معرفی شده است.

سجادی سازمان تدارکات پزشکی، نساجی هلال، تولید دارو، سازمان جوانان را از سازمان‌های زیرمجموعه هلال احمر برشمرد و گفت: در بخش داوطلبان نیز بخش عظیمی از نیروهای تحصیل کرده عضویت داشته که کمک کار این جمعیت در مأموریت‌های مختلف هستند.

وی حوزه توان‌بخشی و درمانی هلال احمر را از دیگر مجموعه‌های این جمعیت برشمرد و اظهار کرد: فعالیت‌های خوبی در استان در این بخش‌ها انجام شده که امیدواریم در آینده گسترش یابد.

انتهای پیام/63002/غ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول