اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بارش باران در منطقه زلزله‌زده دشتی

هلال احمر به یاری زلزله‌زدگان شتافت / راه‌های روستایی بازگشایی شد

فرماندار دشتی گفت: سیلابی بودن باران باعث بروز مشکلاتی برای زلزله‌زدگان مستقر در چادرها شده که هلال احمر با توزیع پلاستیک به یاری مردم آمده است.

هلال احمر به یاری زلزله‌زدگان شتافت / راه‌های روستایی بازگشایی شد

سید علی هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر گفت: از ظهر دیروز تا شامگاه شب گذشته 89 میلیمتر باران در شهر شنبه باریده است.

فرماندار دشتی افزود: بارش باران باعث آبگرفتگی چادرها شد، اما به علت مقاومت سیل بند نصب شده بر روی رودخانه فصلی شنبه آب باران به شهر سرازیر نشده است.

معاون امور عمرانی استانداری بوشهر نیز گفت: بارندگی عصر روز چهارشنبه باعث قطع راه ارتباطی روستای درویشی به شهر شنبه مرکز این بخش شد و با وجود قطع بارندگی اما به علت سیلابی بودن و فروکش نکردن آب امکان بازگشایی راه ارتباطی وجود نداشت، اما با تلاش دست‌اندرکاران راه باز است و عبور و مرور در آن جریان دارد.

شاپور رستمی افزود: گروه‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر، مدیریت بحران و تیم‌های عملیاتی راه و برق در منطقه زلزله زده دشتی مستقر شده و برای اسکان مردم مناطق زلزله‌زده در اماکن عمومی شهرهای شنبه، سنا و خورموج مرکز شهرستان دشتی کامیون و اتوبوس به منطقه اعزام شده است، اما مردم با توجه به فروکش کردن بارندگی تمایلی به خارج شدن از منطقه ندارند.

وی گفت: سیلابی بودن باران باعث بروز مشکلاتی برای زلزله‌زدگان مستقر در چادرها شده که هلال احمر با توزیع پلاستیک به یاری مردم آمده است.

سامانه بارشی تا فردا در استان برقرار است، اما بیشتر فعالیت‌ها از امروز به بعد در شمال استان خواهد بود.

منطقه زلزله زده شنبه و طسوج شهرستان دشتی در جنوب شرق بوشهر واقع است.

انتهای پیام/66007/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول