اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 –114

جمشیدی: دانشجویان باید تصمیم‌گیران سیاسی در حوزه‌های فکری باشند

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: دانشجویان باید تصمیم‌گیران سیاسی در حوزه‌های فکری و اندیشه‌ای باشند.

جمشیدی: دانشجویان باید تصمیم‌گیران سیاسی در حوزه‌های فکری باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علیرضا جمشیدی در نخستین جلسه کمیسیون دانشجویی استان در سال 1392 با بیان اینکه دانشجویان آینده‌داران مدیریت نظام دینی هستند، اظهار داشت: حضور فعال و پویای دانشگاه‌ها و دانشجویان در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، گفتمان دینی و حوزه‌های سیاسی، به نفع نظام خواهد بود.

وی تصریح کرد: انتظارمان از دانشجویان به عنوان قشر جوان و تحصیل‌کرده این است که در همه عرصه‌ها حضوری فعال و جدی داشته باشند به ویژه در این ایام که در آستانه انتخابات بسر می‌بریم، شاهد حضوری برجسته و پویای این عزیزان در این میدان مهم باشیم.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان با تأکید بر مدیریت فضای حضور کاندیداهای انتخابات در دانشگاه‌ها تصریح کرد: قطعاً حضور سلایق مختلف سیاسی در دانشگاه‌ها مثمرثمر خواهد بود و فضای شور و نشاط انتخاباتی را به عرصه دانشگاه‌ها خواهد آورد اما باید این فضا مدیریت شود تا ختم به درگیری و ایجاد چنددستگی بین دانشجویان نگردد.

جمشیدی ادامه داد: مسئولان دانشگاه‌ها باید به همه سلایق و گرایش‌های سیاسی فرصت حضور و سخنرانی در دانشگاه‌ها را بدهند ضمن اینکه افرادی که برای برپایی همایش و ایراد سخنرانی در دانشگاه‌ها حضور پیدا می‌کنند باید فضای احترام نسبت به گروه‌ها و سلایق سیاسی دیگر و وجود فضای آرام، متعادل و عقلانی را رعایت کرده و تریبون دانشگاه را فرصتی برای تخریب جبهه مقابل قرار ندهند و تنها به بیان دیدگاه‌های خود بپردازند.

وی با اشاره به برگزاری زودتر از موعد امتحانات دانشجویان برخی از دانشگاه‌ها گفت: عمده دلیل برگزاری امتحانات پیش از موعد به این دلیل است که خود دانشجویان متضرر نشوند زیرا دانشجویان و قشر جوان ما حضوری فعال و پویا در عرصه انتخابات خواهند داشت و برگزاری امتحانات در ایام پرشور نشاط انتخابات به صلاح فعالیت‌های درسی دانشجویان عزیز نخواهد بود.

انتهای پیام/2307/ط/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول