اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خبر داد

اعزام امدادگران هلال احمر بوشهر برای کمک به زلزله‌زدگان هرمزگان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: تیمی 25 نفره متشکل از امدادگران زبده هلال احمر برای کمک به زلزله‌زدگان هرمزگان به منطقه زلزله‌زده اعزام شدند.

اعزام امدادگران هلال احمر بوشهر برای کمک به زلزله‌زدگان هرمزگان

عبدالکریم شعبان‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: با توجه به وقوع زلزله در شهرستان جاسک استان هرمزگان، هلال احمر بوشهر نیز برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان دست به کار شد و تیمی 25 نفره از امدادگران زبده را اعزام کرد.

وی افزود: این در حالی است که امدادگران هلال احمر استان بوشهر مشغول امدادرسانی به زلزله‌زدگان شهرستان دشتی نیز بوده و از زمان وقوع زمین‌لرزه در دشتی به این منطقه اعزام شده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر تصریح کرد: امدادگران اعزامی به مناطق زلزله‌زده هرمزگان در دوره‌های تخصصی جستجو و نجات در زلزله، آواربرداری، اسکان اضطراری شرکت کرده و با تجهیزات مورد نیاز به امدادرسانی مشغول هستند.

شعبانزاده گفت: حضور نیروهای هلال احمر استان بوشهر در مناطق زلزله‌زده هرمزگان با وجود زلزله در دشتی نشان از آمادگی و حضور مستمر امدادگران هلال احمر استان بوشهر است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به امدادرسانی هلال احمر بوشهر به زلزله‌زدگان دشتی از به‌کارگیری 2 هزار نیروی امدادگر در مناطق زلزله‌زده شهرستان دشتی خبر داد و گفت: این نیروها در بخش‌های امداد و نجات، داوطلبان، جوانان و درمان و توانبخشی به زلزله‌زدگان کمک کرده و می‌کنند.

شعبانزاده اضافه کرد: 75 تیم امداد و نجات از هلال احمر استان بوشهر نیز در کنار تیم‌های امداد و نجات استان‌های معین به زلزله‌زدگان کمک کردند.

این مسئول تصریح کرد: هشت تیم تجسس نیز با سگ‌های آموزش دیده تجسسی در مناطق زلزله‌زده امدادرسانی کردند.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول