اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پنجمین روز از هفته هلال احمر

کانون دانشجویی هلال‌احمر دانشگاه پیام نور خوسف افتتاح شد

در پنجمین روز از هفته هلال احمر با حضور سرپرست جمعیت هلال‌احمر بیرجند، فرماندار خوسف، معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی و تنی چند از مسئولان استانی و شهرستانی، کانون دانشجویی هلال‌احمر دانشگاه پیام نور خوسف افتتاح شد.

کانون دانشجویی هلال‌احمر دانشگاه پیام نور خوسف افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی فرجامی‌فرد ظهر امروز در مراسم افتتاح کانون دانشجویی دانشگاه پیام نور خوسف با اشاره به حضور پرشور هلال‌احمر در صحنه‌های سخت و بلایای طبیعی، اظهار کرد: جمعیت هلال‌احمر در مواقع سخت با حضور به موقع و امدادرسانی گسترده و سریع نقش مهمی را در راستای تسکین آلام بشری ایفا می‌کند.

وی به نقش مهم هلال‌احمر در آموزش همگانی اشاره کرد و گفت: امیدواریم با افتتاح این کانون و آموزش‌های امدادی بتوانیم جوانان را برای روزهای سخت آماده کنیم.

ضرورت فراگیری آموزش‌های امداد توسط جوانان

فرماندار خوسف حضور جوانان را در جمعیت هلال‌احمر ضروری دانست و تصریح کرد: جوانان در کنار تحصیل با فراگیری آموزش‌های امداد و نجات و دیگر کلاس‌های آموزشی و تخصصی در مواقع ضروری توان خود را در کمک به آسیب دیدگان از حوادث مختلف بکار می‌برند.

فرجامی‌فرد با بیان اینکه هلال‌احمر یک سازمان جهانی و انسانی است، افزود: ترویج فرهنگ نوع دوستی و احترام به ارزش‌های انسانی و اسلامی در بین جوانان با رویکرد کمک به توسعه کرامت انسانی و صلح پایدار از مهمترین اهداف این جمعیت است.

وی بحث آموزش را بسیار مهم دانست و گفت: هلال‌احمر حوزه کاری بسیار وسیع و ارزشمندی دارد که یکی از این حوزه‌ها در زمینه جذب جوانان و آموزش دادن به آنها است و بحث فرهنگی و دینی در صدر قرار دارد.

جمعیت هلال‌احمر برای آموزش امدادی به جوانان همیشه آماده است

سرپرست جمعیت هلال‌احمر بیرجند با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی به مردم باید همیشه مدنظر قرار گیرد، تصریح کرد: بشردوستی امری عاطفی بوده و اگر در خدمت‌رسانی انگیزه الهی در افراد نباشد در موقعیت‌های خطر، خستگی و پشیمانی و ندامت را به دنبال دارد.

مجید لطیفی با تاکید بر اینکه هلال‌احمر بر اساس نیاز جامعه به مردم خدمت‌رسانی می‌کند، افزود: جمعیت هلال‌احمر در کنار سایر دستگاه‌های خیریه به فعالیت‌های عام‌المنفعه می‌پردازد.

وی از عضویت بیش از 2 هزار جوان در کانون دانشجویی دانشگاه‌های بیرجند خبر داد و گفت: جمعیت هلال‌احمر در راستای عضوگیری و آموزش به جوانان همیشه آماده است.

انتهای پیام/69005/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول