اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان خبر داد

توزیع 2300 دستگاه چادر در بشاگرد / انتقال کانکس از خوزستان به بشاگرد

استاندار هرمزگان با بیان اینکه به‌رغم وقوع پس لرزه‌های شدید در بشاگرد روند خدمات رسانی یک لحظه هم متوقف نشده است، از توزیع چادر و همچنین انتقال تعدادی کانکس از استان خوزستان به بشاگرد برای رفع نیاز اسکان موقت خبر داد.

توزیع 2300 دستگاه چادر در بشاگرد / انتقال کانکس از خوزستان به بشاگرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان، ابراهیم عزیزی که از ساعات اولیه پس از وقوع زلزله در بشاگرد تاکنون در منطقه حضور داشته، اظهار داشت: کار اسکان مردم حادثه دیده بشاگرد از ساعات اولیه پس از وقوع زلزله به عنوان یک ضرورت در اولویت کار مسئولان قرار گرفت که با پیگیری‌های صورت گرفته کار اسکان موقت در این مناطق به پایان رسیده است.

استاندار هرمزگان از پیگیری به منظور انتقال چندین کانکس از استان خوزستان به این استان خبر داد و افزود: با اضافه شدن این کانکس‌ها تا حد مطلوبی به نیاز مردم در حوزه اسکان موقت پاسخ داده می‌شود.

وی با بیان اینکه تامین نیازهای فوریت دار آسیب دیدگان در اولویت قرار دارد، از آماده باش اکیپ‌های راهداری در مسیرهای آسیب دیده خبر داد و ابراز داشت: پس از اسکان موقت بازگشایی مسیرهای تردد به منظور تسریع در خدمت رسانی با جدیت پیگیری شد که با وجود پس لرزه‌های شدید تمام مسیرها در حال حاضر بازگشایی شده‌اند.

عزیزی در ادامه با اشاره به ضرورت گسترش خدمات درمانی و بهداشتی در روستاهای حادثه دیده بیان کرد: سعی ما این است با توسعه خدمات درمانی و بهداشتی در روستاها به این نیاز مهم مردم منطقه نیز رسیدگی کنیم.

وی با بیان اینکه امکانات و اقلام مورد نیاز مردم توزیع شده است، تصریح کرد: با هماهنگی خوب و نگاه جامع دستگاه‌ها، بخشی از نیاز مردم را در منطقه و بخش عمده‌ای را نیز با پشتیبانی شهرستان‌های استان تامین کرده‌ایم.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان خاطر نشان کرد: به رغم پس لرزه‌های شدید و مستمر در منطقه روند خدمات رسانی به مردم برای یک لحظه هم متوقف نشده است.

عزیزی در ادامه گفت: اسکان دائمی، بازسازی و ایمن سازی واحدهای مسکونی آسیب دیده نیز به زودی با جدیت انجام می‌شود.

وی افزود: برآورد خسارت توسط بنیاد مسکن انجام شده و با هماهنگی صورت گرفته با هیئت دولت اعتبارات خوبی به این امر مهم اختصاص خواهد یافت.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه بازسازی واحدهای مسکونی اولویت دولت است، یادآور شد: نگاه دولت در بشاگرد نگاهی بلند مدت است و تا بازسازی کامل بشاگرد در کنار مردم این منطقه خواهیم بود.

به گفته استاندار هرمزگان بیش از 2300 چادر در میان مردم مناطق حادثه دیده در حال توزیع است.

گفتنی است استاندار هرمزگان از ساعات آغازین وقوع زلزله در بشاگرد؛ در منطقه حادثه دیده و در جمع مردم آسیب دیده حضور یافته و روند خدمات رسانی را مورد بررسی قرار داده است.

انتهای پیام/2310/خ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول