اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با توجه به شرایط حساس

انتخابات باید مطابق خواسته‌های نظام محقق شود

امام جمعه راین گفت: انتخابات این دوره در وضعیت خاص و حساسی واقع شده و باید به گونه‌ای برگزار شود که مطابق همه خواسته‌های نظام باشد.

انتخابات باید مطابق خواسته‌های نظام محقق شود

حجت‌الاسلام حمید اسماعیل‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در راین اظهار داشت: امروز نظام اسلامی در موقعیت حساسی قرار دارد که به دلایل مختلف دارای اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات آینده از اهمیت زیادی برخوردار است، ادامه داد: با توجه به شرایط فعلی کشور از لحاظ سیاست داخلی و بین‌الملل باید نسبت به مسائلی که برای کشور و نظام حساس هست، اهمیت بیشتری قائل شویم.

اسماعیل‌پور افزود: انتخابات ریاست جمهوری دارای اهمیت بیشتری از سایر انتخابات‌های کشور است، زیرا ریاست و مدیریت تمام کشور به دست یک نفر سپرده می‌شود و حضور گسترده و رأی مردم حکم اصلی و قطعی را مشخص می‌کند.

این مقام مسئول اظهار کرد: انتخابات این دوره در وضعیت خاص و حساسی واقع شده و باید به گونه‌ای برگزار شود که مطابق همه خواسته‌های نظام باشد.

وی اذعان داشت: امروز تمام محاسبات جهانی به گونه‌ای است که هر تصمیمی در یک گوشه جهان گرفته شود بر تمام معادلات دنیا تأثیر می‌گذارد و یک سوی همه تصمیم‌گیری‌های دنیا با توجه به جایگاه و موقعیت سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و جغرافیایی ایران به سمت کشور ما و نظام اسلامی است.

امام جمعه راین تصریح کرد: تخریب هر کدام از کاندیداها به هر دلیلی به ضرر کشور است و آبروی نظام را به خطر می‌اندازد و در این مورد هم باید هوشیار و مواظب بود.

انتهای پیام/2446/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول