اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کنگان خبر داد

کشف 600 میلیون تومان کالای قاچاق در کنگان

فرمانده انتظامی کنگان از کشف 600 میلیون تومان کالای قاچاق از یک انبار در کنگان خبر داد.

کشف 600 میلیون تومان کالای قاچاق در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان، خلیفه هاشم‌زاده بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تأمین امنیت در جامعه از مهم‌ترین اولویت‌های نیروی انتظامی است و برای تحقق این مهم از همه امکانات و توان موجود بهره می‌بریم.

وی افزود: همکاری مردم با نیروی انتظامی بسیار خوب و مطلوب است و این همکاری نقش بی‌نظیری در ایجاد امنیت پایدار داشته است.

فرمانده انتظامی کنگان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در این شهرستان با هرگونه تخلف مقابله می‌کند و اجازه سوء‌استفاده به متخلفان را نخواهیم داد.

هاشم‌زاده از کشف 600 میلیون تومان کالای قاچاق از یک انبار در کنگان خبر داد و تصریح کرد: با گزارشی در ارتباط با دپوی کالای قاچاق در بندر کنگان، مأموران انتظامی به سرعت وارد عمل شدند و تیم ویژه‌ای از مأموران انتظامی با هماهنگی با مقامات قضایی شهرستان به عملیات اقدام کردند.

وی بیان کرد: با تلاش مأموران انبار قاچاق کشف و در این راستا یک نفر به نام «حسین-ر» دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی کنگان اذعان داشت: در بازرسی از این انبار، انواع کالای قاچاق شامل 200 کارتن ویتامین سی، 621 کارتن کمپوت آناناس، 34 کارتن کنسرو ذرت، 186 کارتن آدامس و 135 کارتن نوشیدنی آلوورا کشف شد.

وی ابراز داشت: پودر شربت، مانیتور ال‌سی‌دی خودرو و دستگاه ضبط و پخش خودرو و همچنین شلوار جین و کفش نیز از دیگر کالاهای کشف شده از این انبار است.

هاشم‌زاده یادآور شد: از تمام توان و ظرفیت موجود برای برقراری نظم و امنیت در شهرستان استفاده می‌کنیم و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.

انتهای پیام/2451/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول