اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی خبر داد

برخورد شدید با متخلفان قاچاق کالای بهداشتی

استاندار خراسان جنوبی گفت: برخورد با خاطیان و متخلفان در امر قاچاق کالای بهداشتی به طور جد در دستور کار قرار می‌‌گیرد.

برخورد شدید با متخلفان قاچاق کالای بهداشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید صبح امروز در جلسه کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات حکومتی استان با بیان اینکه قاچاق کالای بهداشتی و درمانی رو به افزایش است، اظهار داشت: برخورد با خاطیان و متخلفان در امر قاچاق کالای بهداشتی به طور جد در دستور کار قرار می‌‌گیرد چرا که این امر با جان و سلامت مردم ارتباط مستقیم دارد.

وی کمیسیون تعزیرات حکومتی استان را یکی از مهم‌ترین کمیسیون‌ها در راستای نظارت و کنترل بر تامین ارزاق و معیشت مردم دانست و افزود: در شرایط فعلی که دشمنان داخل و خارج در پی سیاه‌نمایی اوضاع کشور هستند این وظیفه سنگین‌تر از قبل است.

استاندار خراسان جنوبی به سایر جلسات مشابه در این زمینه اشاره کرد و ادامه داد: ستاد تدابیر ویژه اقتصادی و ستاد تنظیم بازار از دیگر جلساتی هستند که در نظارت  معیشت مردم نقشی اساسی بر عهده دارند.

رشید بر فعال شدن کمیسیون تعزیرات حکومتی استان در شهرستان‌های استان تاکید کرد و ادامه داد: این جلسات در شهرستان‌ها با حضور مقامات ذی‌ربط استانی باید به طور منظم برنامه‌ریزی و برگزار شود.

این مسئول تصریح کرد: خراسان جنوبی به دلیل قرار گرفتن در همسایگی افغانستان در مسیر ترانزیت کالای قاچاق، سوخت و مواد مخدر قرار دارد که این امر وظیفه دستگاه‌های ذی‌ربط را بسیار سنگین می‌کند.

استاندار خراسان جنوبی اذعان داشت: با توجه به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا مردم با کوچک‌ترین مشکل معیشتی در این ایام مواجه نشوند.

انتهای پیام/69013/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول