اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور شهردار کرمان:

تله‌کابین کرمان 3 خرداد کلنگ‌زنی می‌شود

مشاور فرهنگی شهردار کرمان گفت: تله‌کابین شهر کرمان با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در تاریخ 3 خردادماه (سالروز آزادسازی خرمشهر) کلنگ‌زنی می‌شود.

تله‌کابین کرمان 3 خرداد کلنگ‌زنی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حسین غفاری در حاشیه آیین افتتاح پردیس فاطمیه واقع در سه راه احمدی شهر کرمان اظهار داشت: تله‌کابین شهر کرمان با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در تاریخ 3 خردادماه سال جاری سالروز آزادسازی خرمشهر در محل پردیسان قائم (عج) کلنگ‌زنی می‌شود.

وی عنوان کرد: شهرداری کرمان در سومین دوره فعالیت شورای اسلامی شهر کرمان ایجاد و توسعه فضاهای سبز شهری را به عنوان یکی از شعارهای خود انتخاب کرد که در این زمینه پارک‌های مادر، عفاف، ایرانیان، مهمانان، مشاهیر و شورا و پارک‌های محله‌ای احداث شد.

مشاور فرهنگی شهردار کرمان افزود: برای تحقق این شعار همچنین طی روزهای آینده پارک مشاهیر و پارک قلعه دختر و قلعه اردشیر از سوی شهرداری به بهره‌برداری می‌رسد.

غفاری ابراز داشت: کاهش و کنترل ترافیک شهری یکی دیگر از شعارهای شهرداری کرمان بود که برای تحقق این شعار آسفالت معابر، جدول‌گذاری، تعریض معابر و احداث تقاطع غیرهم‌سطح در کرمان انجام شد.

وی جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را از دیگر شعارهای شهرداری کرمان برای آبادانی این شهر برشمرد و تصریح کرد: طی این مدت 900 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در استان کرمان انجام شده است که بازار بزرگ ستاره قشم و پارکینگ فتحعلیشاهی از جمله این پروژه‌ها است.

غفاری از افتتاح پایانه مسافربری شهر کرمان در روز سوم خردادماه سال جاری همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر خبر داد و گفت: بازار مصالح ساختمانی در کرمان راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/80019/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول