اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم پاکدشت در مجلس:

مترو پاکدشت به‌زودی کلنگ‌زنی می‌شود

نماینده مردم شهرستان پاکدشت در مجلس گفت: مترو پاکدشت به‌زودی کلنگ‌زنی می‌شود.

مترو پاکدشت به‌زودی کلنگ‌زنی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، فرهاد بشیری جمعه شب در جشن بزرگ بهانه خلقت که با حضور جمعی از نخبگان و مسئولان شهرستان پاکدشت در شهرداری پاکدشت برگزار شد، ضمن تبریک  میلاد حضرت زهرا (س) و ادای احترام به مقام معلم و گرامیداشت مقام معلم و زن به مهم‌ترین اقدامات در شهرستان پاکدشت اشاره کرد و اظهار داشت: به‌زودی کلنگ مترو در  پاکدشت به زمین زده خواهد شد.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی به بستر سازی زمینه‌های تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تاکید کرد و از حاضرین خواست با حضوری یک‌پارچه و بصیر خود در انتخابات آینده حماسه‌ای جاودان در تاریخ حیات ملت ایران اسلامی رقم بزنند.

وی در ادامه به تحولات منطقه و فرامنطقه‌ای اشاره ای کرد و گفت: دشمن از پیشرفت و توسعه ایران اسلامی ناراحت است و این ناراحتی و تنگ نظری خود را به انحاء گوناگون نشان می‌دهد، اما ملت سرافراز ایران در سایه رهبری هوشمندانه و الهی مقام معظم رهبری راه روشن خود را با قدرت ادامه خواهند داد.

شهردار پاکدشت نیز در سخنان خود ضمن تبریک میلاد با برکت حضرت صدیقه کبری (س) آن بانوی بهشتی را الگوی تمام عیار برای همه اعصار و قرن‌ها دانست و به تبیین سنت فاطمی در جهت الگوپذیری جامعه تأکید کرد.

علی اصغر خراسانی همچنین با گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر با استناد به کلام معمار کبیر و رهبر معظم انقلاب در خصوص جایگاه کار و کارگر نقش بی‌بدیل آنها را در تحقق شعار سال یادآور شد.

انتهای پیام/2462/ط30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول