اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار گلستان:

کمیسیون تنظیم بازار برای تامین نیازهای بازار تلاش کند

معاون برنامه‌ریزی استاندار گلستان گفت: عرضه کالا به اندازه نیاز و تقاضای مصرف‌کننده، بازار را کنترل خواهد کرد و تمام تلاش این کمیسیون باید بر اساس تامین نیازهای بازار به اندازه کافی باشد.

کمیسیون تنظیم بازار برای تامین نیازهای بازار تلاش کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، علی‌اکبر سوخت‌سرایی جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان گلستان در محل سالن اجتماعات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان اظهار داشت: متاسفانه برخی عوامل سودجو در شرایط حساس نظیر زمان کنونی که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا هستیم دست به کار شده و می‌خواهند از شرایط به نفع خود استفاده کنند که ضرورت دارد با برنامه‌ریزی درست و هوشیارانه مانع تلاش این افراد شویم و برگزاری نمایشگاه‌های فروش در ایام مختلف یکی از مهمترین این اقدامات است.

وی با اشاره به توافقی بودن نرخ کرایه‌های حمل و نقل کالا و سوءاستفاده برخی از عوامل حمل و نقل، گفت: لازم است این مساله به صورت جدی مورد رسیدگی قرار گیرد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار گلستان بر ضرورت برنامه‌ریزی درازمدت در کنار برنامه‌های کوتاه‌مدت و مقطعی برای تنظیم مطلوب‌تر بازار و جلوگیری از سوءاستفاده سودجویان تاکید کردند.

در این جلسه همچنین رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: تامین مایحتاج مردم از اصلی‌ترین اهداف این کمیسیون است و وجود کالا در بازار برای ما از هر چیز دیگری مهمتر است.

یدالله وفایی اظهار داشت: در شرایط کنونی انتظار از دستگاه‌های اجرایی متولی، اصناف و بازاریان و فروشگاه‌های زنجیره‌ای این است که همچون گذشته در آرامش بازار نقش مثبت خود را ایفا کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان ابراز امیدواری کرد با همت و تلاش و همدلی تمام اعضای کمیسیون این شرایط را به نحو شایسته‌ای مدیریت کنیم.

انتهای پیام/2307/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول