اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهر:

امام خمینی (ره) محور وحدت مسلمانان جهان هستند

فرماندار اهر گفت: امام خمینی (ره) محور و نماد وحدت مسلمانان جهان هستند.

امام خمینی (ره) محور وحدت مسلمانان جهان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت پنجاهمین سالگرد قیام تاریخی 15 خرداد حضرت امام راحل را اندیشمندی آگاه به مقتضیات زمان برشمرد که با گذشت نیم قرن از قیام آن حضرت اندیشه‌ها و افکار عالمانه آن امام راحل در جامعه اسلامی و در دل مسلمانان آزاده دنیا زنده است.

وی حضرت امام (ره) را رهبری بصیر و آگاه برشمرد که سعادت را برای همه ملت‌های جهان می‌خواست و با این تفکر انقلاب اسلامی را رهبری کرد و به پیروزی رساند انقلابی که برای همه آزادیخواهان جهان الگو بوده و هست و همه مسئولان باید تکریم شخصیتی امام (ره) و پاسداشت اندیشه‌های ایشان را به عنوان یک الگو، وظیفه خود بدانند.

صدیقی، با بیان و تبیین اندیشه‌های امام خمینی (ره) بیداری اسلامی را که امروزه در کشورهای اسلامی برای امت اسلامی به ارمغان آورده اشاره کرد و افزود: تحولات امروزه که در بین ملت‌های عربی و اسلامی و ملت‌های آزادیخواه در مبارزه با رژیم‌های مستبد و استکبار جهانی شاهد هستیم نشأت گرفته از تفکرات و اندیشه‌های حضرت امام (ره) است.

وی عنوان کرد: حضرت امام (ره) حق بزرگی بر گردن ما دارند و اکنون که کشور ایران در طول سال‌های اخیر توانسته در مقابل گردن‌کشان و مستکبران به عنوان کشوری مستقل ابراز وجود کند و در بین ملل دیگر کشورها به نیکی شناخته شود همه از برکات حضرت امام خمینی (ره) است.

این مقام مسئول در ادامه بر شناساندن و ترویج اندیشه‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به نسل جوان تأکید کرد و افزود: هماهنگی و تعامل همه دستگاه‌ها و ادارات سطح شهرستان در برگزاری با شکوه مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) ضروری است.

وی با بیان اینکه دستاورد بزرگ حضرت امام خمینی (ره)، احیاء هویت اسلامی و کرامت انسانی بود، گفت: برنامه‌‌ریزی دقیق برای برگزاری هر چه با شکوه‌‌تر مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) باید در دستور کار همه مسئولان قرار گیرد.

رئیس شورای اداری شهرستان اهر، امام خمینی (ره) را محور و نماد وحدت مسلمانان جهان برشمرد که توانست با ارائه مکتب سیاسی اسلام و ترویج اسلام ناب محمدی (ص) بر همه تلاش‌ها و تهاجمات دشمن خط بطلان بکشد و امروز تمام آزادیخواهان دنیا از حضرت امام (ره) به عنوان رهبری شجاع و بصیر نام می‌برند که توانست با قیام تاریخی خود انقلاب اسلامی ایران را در دنیا مطرح کند.

در پایان حجت‌الاسلام محمود حسینی به عنوان مسئول برگزاری سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) شهرستان اهر معرفی شد. 

انتهای پیام/60002/ط30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول