اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال

2 هزار نفر از ملایر به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: امسال 2 هزار نفر از ملایر به مرقد مطهر امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند.

2 هزار نفر از ملایر به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند

مراد اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به اینکه همه ساله همزمان به 14 خرداد سالروز عروج ملکوتی رهبر کبیر انقلاب برنامه‌های مختلفی در سطح کشور انجام می‌شود افزود: شاخص‌ترین این برنامه‌ها اعزام مردمی به مرقد مطهر امام (ره) است.

وی با اشاره به اهمیت تبیین سیره و افکار امام (ره) برای نسل امروز افزود: نسل امروز باید از طریق حوزه‌های مختلف با سیره و شخصیت رهبر معنوی و سیاسی قرن آشنا شود.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر بیان داشت: اندیشه‌ها و افکار امام خمینی(ره)باید از طریق رسانه‌ها، مطبوعات، کتاب‌ها و افراد تأثیرگذار برای این نسل تبیین شود چرا که ادامه راه و آرمان‌های امام(ره) برای همه ما آینده روشنی را ترسیم می‌کند.

وی گفت: امام خمینی(ره) بر گردن همه ملت ایران و نسل‌های آینده حق حیات معنوی دارد چرا که ایشان با روشنگری و قیام خویش توانست ملتی را که سال‌ها گرفتار ظلم و ستم رژیم شاهنشاهی بود به جایگاه واقعی خود برساند.

اسماعیلی در ادامه به سهمیه شهرستان ملایر در سال جاری در خصوص اعزام به مرقد امام راحل(ره) در 14 خرداد ماه اشاره کرد و گفت: امسال سهمیه شهرستان ملایر 2 هزار نفر است.

وی یادآور شد: براساس هماهنگی‌های به عمل آمده 52 دستگاه اتوبوس مسئولیت نقل و انتقال زائران ملایری را بر عهده دارند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر افزود: برنامه‌ریزی و فضاسازی مناسب برای این روز باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد و مراسم این روز با شکوه و عظمت نسبت به سال‌های گذشته برگزار شود.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات در خرداد ماه گفت: در این زمینه خلق حماسه سیاسی برای ملت ایران بی‌شک تحقق خواهد یافت و برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم سالگرد ارتحال امام فضای جامعه را برای خلق این حماسه بزرگ مهیا می کند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر تصریح کرد: با توجه به نگاه امام و سخنان ایشان در مورد انتخابات وظیفه کاندیداها و مردم رعایت و حرکت اصل قانون اساسی کشور است و باید این مهم برای نسل جوان در انتخاب درست تبیین شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بزرگترین اجتماع در جهان امروز در کنار مرقد امام رخ خواهد داد و پیام این حرکت این است که دنیا بداند ملت ایران بعد از گذشت 35 سال همچنان به آرمان‌های امام و رهبری وفادار است.

انتهای پیام/89013/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول