اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس:

نمی‌دانم هاشمی با چه تفکری در انتخابات کاندیدا شده است

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: نمی‌دانم آقای هاشمی با چه تفکر و استنادی در انتخابات ریاست جمهوری نامزد شده است.

نمی‌دانم هاشمی با چه تفکری در انتخابات کاندیدا شده است

زهره طبیب‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک سیاستمدار این است که از تجارب خود درس گرفته و به صورتی عمل کنند تا در طول دوران فعالیت سیاسی کمترین تصمیم‌های اشتباه را اتخاذ کند.

وی تصریح کرد: در چند دوره اخیر انتخابات مجلس و ریاست جمهوری از جمله مجلس ششم و ریاست جمهوری دوره نهم آقای هاشمی رفسنجانی کاندیدا شد که در این دوره‌ها با رأی منفی مردم روبه‌رو شد.

کسانی که هاشمی را تشویق به کاندیداتوری کردند، به دنبال منافع خود بودند

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه کاندیداتوری آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را در انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: من نمی‌دانم که با چه تفکر و استنادی چنین تصمیمی را گرفته‌ است، چراکه معتقد هستم حضور در این عرصه برای آقای هاشمی موفقیتی را در پی‌نخواهد داشت.

طبیب‌زاده تأکید کرد: کسانی که آقای هاشمی را برای حضور در انتخابات تشویق و ترغیب کردند، به طور قطع دوستدار ایشان نبوده و فقط به فکر منافع شخصی خود هستند.

وی ادامه داد: با توجه به شناخت مردم از آقای هاشمی و عملکرد ایشان در حوزه‌های مختلف، به نظر می‌رسد که نتیجه انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری برای وی فرقی با انتخابات مجلس ششم و ریاست جمهوری دوره نهم نداشته باشد.

طبیب‌زاده در پایان تأکید کرد: مردم نگاهشان نسبت به افراد سیاسی تغییر چندانی نکرده است و بهتر بود آقای هاشمی از گذشته درس می‌گرفت.

انتهای پیام/2302/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول