اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

1/نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری:

«اسلام، پیشرفت، ایرانی نیرومند» شعار انتخاباتی من است/تسهیل ازدواج از برنامه‌های اولویت‌دار

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای تسهیل ازدواج جوانان یکی از برنامه‌های اولویت‌دار است، شعار خود در این دوره از انتخابات را «اسلام، پیشرفت، ایرانی نیرومند» ذکر کرد.

«اسلام، پیشرفت، ایرانی نیرومند» شعار انتخاباتی من است/تسهیل ازدواج از برنامه‌های اولویت‌دار

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام علی فلاحیان در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین اظهار داشت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب افق‌های آینده کشور بسیار روشن است و قطع یقین اعتلای کشور ما و عظمت ملت اسلام در اتحاد با همه کشورهای اسلامی است.

فلاحیان با اشاره به فعالیت‌‌های دوران وزارت خود افزود: در دورانی که مسئولیت وزارت اطلاعات کشور را برعهده داشتم، سعی کردم شاخصه‌های یک ایران نیرومند و قدرتمند را بعد از جنگ ایجاد کنم.

وی اضافه کرد: نظر دولت سازندگی این بود که در بخش تربیت نیروی انسانی، نوسازی و بازسازی زیربناهای کشور تلاش فراوان شود.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: گرایش دانشگاه‌ها باید بیشتر به سمت تولید علم باشد، زیرا در حال حاضر تولید مقاله‌های علمی بین‌المللی در کشور ما بیش از 30 هزار مقاله نیست در حالی که این رقم در انگلستان یا آلمان حدود 300 هزار مقاله علمی است.

فلاحیان ادامه داد: همچنین تولید مقاله‌های علمی بین‌المللی در آمریکا بیش از یک میلیون است، زیرا کشور آمریکا گسترده‌تر است.

وی تصریح کرد: به دلیل اینکه در دو دوره گذشته دچار چالش‌های سیاسی و اقتصادی شدیم تا حدی از این اهداف بازماندیم که این امر یکی از اهداف شرکت من در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بود، زیرا معتقدم که تعداد مقالات علمی کشور ما در سطح جهان باید بیش از این باشد.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ابراز داشت: نخستین موضوعی که مورد توجه قرار خواهد گرفت، مسئله تورم است که مردم ایران را تحت فشار قرار داده و ساختار اقتصادی کشور را دچار مشکل کرده است، بنابراین این موضوع به عنوان نخستین مسئله‌ای است که در صورت احراز سمت ریاست جمهوری به وسیله بنده بررسی خواهد شد.

فلاحیان با تأکید بر ایجاد اشتغال با گرایش فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، گفت: اگر بنا باشد این امر محقق شود زیرساخت‌هایی نیاز است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به مجهز شدن صنایع جدید و هم گام شدن با تکنولوژی روز دنیا اشاره کرد.

وی عنوان کرد: ایجاد یک مجموعه نیرومند اقتصادی ـ سیاسی و نقش آفرینی در جهان نیز از جمله مباحثی است که نباید از آن غافل بود.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت نیز از جمله برنامه‌هایی است که در دستور کار قرار خواهد گرفت، برای تحقق این موضوع نیز نیاز است مجموعه‌های فرهنگی قابل دسترسی در محلات ایجاد شود تا مردم در این مکان‌ها از امکانات فرهنگی، فناوری اطلاعات، امکانات ورزشی بهره‌مند شوند.

فلاحیان با اشاره به برنامه‌ریزی‌هایی که برای تسهیل ازدواج جوانان دارد، گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر به دلیل مشکلات اقتصادی که در جامعه به وجود آمده سن ازدواج در کشور افزایش یافته، برنامه‌ریزی برای تسهیل ازدواج جوانان یکی از برنامه‌های اولویت‌دار است.

وی با اشاره به حائز اهمیت بودن امنیت در جامعه عنوان کرد: برنامه‌ریزی برای افزایش سطح امنیت در ابعاد مختلف اعم از امنیت اجتماعی، مفاسد اقتصادی و جرایمی که در برخی از نقاط کشور نگران‌کننده است، نیز باید مدنظر قرار گیرد.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه اساس زندگی اجتماعی، ملی و مذهبی ایرانیان بر خانواده استوار است، گفت: اساس زندگی ملی و مذهبی ما ایرانیان بر خانواده استوار است، بنابر این تقویت بنیان خانواده از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در صورت احراز سمت ریاست جمهوری مورد توجه قرار خواهم داد.

فلاحیان افزود: توجه به 30 درصد اقشار آسیب‌پذیر جامعه نیز از برنامه‌های اولویت‌دار است، دیدگاهم این است که تلاش کنم مشکلات این افراد حل شود تا آنان نیز از امکانات موجود در کشور استفاده کنند که این یکی از مصادیق عدالت است.

وی اضافه کرد: برای تحقق این امر نیز می‌توان از مالیات‌هایی که به وسیله مردم به دولت پرداخت می‌شود، برای رفع مشکلات این اقشار آسیب‌پذیر سهمی در نظر گرفت.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شعار خود در این دوره از انتخابات را «اسلام، پیشرفت، ایرانی نیرومند» ذکر کرد.

انتهای پیام/77010/ب40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول