اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن صنایع همگن فلزی مازندران:

انتخابات انجمن الکترونیک مازندران اول خرداد برگزار می‌شود

رئیس انجمن صنایع همگن فلزی، برق و الکترونیک خانه صنعت و معدن مازندران گفت: انتخابات هیئت مدیره انجمن فلزی، برق و الکترونیک مازندران اول خردادماه برگزار می‌شود.

انتخابات انجمن الکترونیک مازندران اول خرداد برگزار می‌شود

غلامرضا عشریه امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری به انتخابات آینده این انجمن که اول خردادماه برگزار می‌شود، اشاره کرد و اظهار داشت: ایجاد و شکل‌گیری تشکل‌ها به منظور با هم اندیشیدن، مشارکت گروهی، هم‌گرایی و هم‌افزایی برای رشد، توسعه و در راستای رفع معضلات، مشکلات، تأمین نیازها، خواسته‌ها و دفاع از حقوق اعضا است.

وی تصریح کرد: با توجه به ویژگی‌ها و مزیت‌های تشکل‌های مردم نهاد به‌ویژه در بخش‌های تخصصی نظیر صنعت و معدن شایسته است برای ترقی و تقویت آن‌ها تلاش و مساعی بیشتری از سوی واحدهای تولیدی صورت پذیرد.

رئیس انجمن صنایع همگن فلزی خانه صنعت و معدن مازندران، انجمن صنایع همگن فلزی، برق و الکترونیک را یک انجمن تخصصی ـ صنعتی عنوان کرد که در سال 75 با همکاری و کوشش تعداد معدودی از اعضا آغاز به کار کرد.

این مسئول ادامه داد: با تشکیل این انجمن در مدت 15 سال فعالیت، اقدامات عدیده‌ای انجام شد و مشکلات تعداد زیادی از واحدها حل و فصل شد و همچنین با اعلام نظر در بسیاری از موارد به کمک سازمان‌ها و نهادهای مربوطه آمده است.

وی افزود: انجمن فلزی، برق و الکترونیک دارای مجوز فعالیت از وزارت صنعت، معدن و تجارت است و تاکنون فعالیت‌های چشمگیری داشته است.

این مسئول صنفی ـ صنعتی گفت: پیگیر برگزاری انتخابات آینده هستیم و در همین راستا از همه مدیران واحدهای تولیدی ـ صنعتی در گروه‌های کالایی فلزی، برق و الکترونیک، ماشین‌آلات و تجهیزات فلزی صمیمانه درخواست می‌کنیم برای برپایی انتخاباتی با شکوه و پرشور در ساعت 10 صبح روز اول خردادماه در سالن اجتماعات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان حضور بهم رسانند.

عشریه اعلام کرد: در صورت عدم امکان حضور مدیران شرکت‌ها، نمایندگان واحدهای تولیدی با در دست داشتن وکالت‌نامه در سربرگ شرکت و کپی جواز تأسیس و یا پروانه بهره‌برداری و فیش پرداختی حق عضویت می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

انتهای پیام/2296/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول