اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی اردبیل خبر داد

تشکیل جامعه سرمایه‌گذاران گردشگری در اردبیل

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از تشکیل اولین جامعه سرمایه‌گذاران صنعت گردشگری همزمان با برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری در مشگین‌شهر خبر داد.

تشکیل جامعه سرمایه‌گذاران گردشگری در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یحیی نقی‌زاده صبح امروز در جلسه تشریح برنامه‌ها و اهداف برگزاری اولین همایش سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری استان و جشنواره تدارک دیده شده در مشگین‌شهر اظهار داشت: روزهای 29 و 30 اردیبهشت‌ماه و با حضور سرمایه‌گذاران و فعالان عرصه گردشگری همایشی برگزار خواهد شد که هدف ما بیشتر معرفی قابلیت‌ها و توانمندی‌های حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل است.

وی خاطرنشان کرد: به ‌دلیل آنکه مشگین‌شهر از توانمندی بالایی هم در حوزه میراث فرهنگی، تاریخی و گردشگری برخوردار است با همت مسئولان این منطقه برگزاری اولین جشنواره را در این شهرستان هدف‌گذاری کردیم که امیدواریم در 29 و 30 اردیبهشت با حضور سرمایه‌گذاران و فعالان این عرصه و میهمانان ملی و استانی هنرمندان، جامعه فعالان صنف گردشگری و اصحاب علمی و رسانه، این همایش به شکل شایسته و آبرومند برگزار شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با برشمردن اهداف همایش و جشنواره یادآور شد: فراهم کردن زمینه تعاملی مناسب بین متخصصان و مدیران اجرایی و استفاده از منابع تحقیقاتی، پژوهشی و علمی صورت گرفته در کنار شناسایی راهکارهای توسعه شهرستان مشگین‌شهر و بستر‌سازی مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران مستعد از جمله این اهداف است.

ارائه 48 مقاله برگزیده در همایش مشگین‌شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نقی‌زاده از معرفی جاذبه‌های شهرستان در قالب این جشنواره با محوریت برنامه‌های فرهنگی، بومی، محلی و عشایری خبر داد و گفت:‌ ایجاد ارتباط بین سرمایه‌گذاران و اهالی فعال در صنعت گردشگری از دیگر رویکردهای این برنامه خواهد بود که 29 اردیبهشت ماه اولین روز از این برنامه در قالب همایش در دانشگاه آزاد مشگین‌شهر برگزار خواهد شد.

این مسئول عنوان کرد: از 208 عنوان مقاله راه یافته به دبیرخانه این جشنواره 48 مقاله برگزیده در قالب پوستر و همچنین ارائه مستقیم مورد توجه و دقت نظر قرار می‌گیرد.

دبیر کار گروه توسعه میراث فرهنگی و گردشگری استان اردبیل ابراز داشت: البته منتخب این مقالات به صورت مکتوب در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد تا آنها بتوانند شایسته و بهتر با رویکردهای این همایش آشنا شوند.

نقی‌زاده افزود: ‌روز 30 اردیبهشت ماه نیز افتتاح رسمی همایش با حضور مسئولان ملی و استانی برگزار می‌شود و نمایشگاهی از توانمندی گردشگری و سرمایه‌گذاری گشایش می‌یابد.

وی تصریح کرد: بعد از ظهر همین روز همایش تخصصی سرمایه‌گذاری در شهرستان مشگین‌شهر با حضور سرمایه‌گذاران ملی برگزار شده و ابعاد جدیدی از توانمندی‌های مشگین‌شهر در این زمینه تبیین می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل ضرورت اطلاع‌رسانی صحیح و کافی در این زمینه را از طریق صدا و سیما و رسانه‌ها با اهمیت توصیف کرد و ادامه داد:‌ شبکه یک سیما هم تیزر این همایش و هم دو برنامه مستقل مستند از این همایش را پخش خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نقی‌زاده در پایان سخنان خود گفت: در این همایش شاهد تشکیل اولین جامعه سرمایه‌گذاران در حوزه صنعت گردشگری در مشگین‌شهر خواهیم بود که با اعلام موجودیت آنها امید می‌رود هدایت و حرکت به سمت توسعه گردشگری با شتاب بهتری صورت گیرد.

انتهای پیام/62007/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول