اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار طالقان خبر داد

برگزاری مسابقات فرهنگی پیرامون شناخت شخصیت امام خمینی

فرماندار طالقان از اعزام زائران از این شهرستان همزمان با سالگرد ارتحال امام (ره) خبر داد و گفت: در این راستا مسابقات فرهنگی نیز پیرامون شناخت شخصیت ایشان نیز برگزار خواهد شد.

برگزاری مسابقات فرهنگی پیرامون شناخت شخصیت امام خمینی

به گزارش خبرگزاری فارس از طالقان، ساسان دلاویز ظهر امروز در ستاد بزرگداشت ارتحال امام (ره) اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات اساسی به منظور برگزاری برنامه‌های بزرگداشت ارتحال امام در این شهرستان اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: البته برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم‌ها هماهنگی‌های لازم بین دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز باید انجام شود.

این مسئول با بیان اینکه باید برنامه‌های روزهای 14 و 15 خرداد را هر چه باشکوه‌تر برگزار کنیم افزود: انتقال آرمان‌های امام راحل به نسل امروز و بیان اهداف معمار کبیر انقلاب از مهم‌ترین اقداماتی است که باید انجام شود.

دلاویز تأکید کرد: امام خمینی (ره)، امام رحمت و مهربانی بود لذا رحلت ایشان بزرگ‌ترین حادثه ناگوار انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

فرماندار طالقان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه این انقلاب بی‌نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست گفت: این زیباترین تعبیر از رابطه میان انقلاب و امام است که مقام عظمای ولایت بیان نموده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: شناخت شخصیت امام خمینی (ره) نیاز به بررسی‌های دقیق در سیره زندگی این امام عزیز دارد و هر اهل خردی با تاسی از زندگی امام راحل راه سعادت خویش را انتخاب خواهد کرد.

دلاویز گفت: گرامیداشت یاد و خاطره این امام همام موجب می‌شود که نسل امروز هم با سیره این بزرگ‌مرد تاریخ آشنا شود.

در ادامه این جلسه حامد صادقیان رئیس ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) و معاون فرماندار نیز با بیان بخشی از شخصیت والای امام راحل گفت: گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره) منحصر به یک شخص و یا گروه خاصی نیست بلکه همه باید با تمام توان این مراسم را برگزار کنیم.

صادقیان گفت: برگزاری مراسم بزرگداشت در شهر و روستاها و مراکز بخش، برگزاری مسابقات فرهنگی در خصوص شناخت شخصیت حضرت امام (ره)، اعزام کاروان‌ها به مرقد مطهر و آماده‌سازی فضاهای شهر و روستا به عنوان مهم‌ترین برنامه‌های ستاد گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل خواهد بود.

انتهای پیام/2302/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول