اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال خبر داد

اعزام بیش از 1000 نفر به مرقد مطهر امام خمینی

فرماندار شهرستان خلخال از اعزام هزار و 135 نفر در قالب کاروان زائران حرم امام خمینی به تهران در خرداد ماه سال جاری خبر داد.

اعزام بیش از 1000 نفر به مرقد مطهر امام خمینی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های سالروز رحلت امام خمینی (ره) اظهار داشت: در همین راستا برنامه‌های ویژه‌ای از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان خلخال در مرکز شهر و بخش‌های تابعه تدارک دیده شده است.

محمدی با تقدیر از مدیریت صحیح و با تدبیر استاندار اردبیل در برنامه‌ریزی مالی برای مراسمات و برنامه‌های فرهنگی و توجه و جدیت و تاکید بر برگزاری هر چه مناسب‌تر این برنامه‌ها گفت: شهرستان خلخال در برنامه‌های فرهنگی همیشه پیشتاز بوده و همچنان این روند ادامه خواهد داشت.

در این جلسه همچنین فرمانده سپاه ناحیه خلخال نیز خواستار هماهنگی و تعامل دستگاه‌های اجرایی برای اعزام زائران حرم امام خمینی (ره) شد.

سیف‌الله معصومی افزود: در خرداد ماه امسال نزدیک به 30 خودروی سبک و سنگین کار جابجایی زائرین حرم امام خمینی (ره) را بر عهده خواهند داشت که هماهنگی لازم در این راستا در حال انجام است و بسته‌های فرهنگی مورد نیاز برای زائرین نیز در حال آماده‌سازی است.

فرمانده سپاه خلخال گفت: در کاروان‌های امسال پلیس یاران جوان نیز به عنوان راهنمایان کاروان در خدمت زائران خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خلخال نیز در این جلسه طی سخنان جداگانه‌ای ضمن محکومیت حرکت دشمنان در توهین به صحابه حضرت رسول اکرم (ص) بیان داشت: دشمنان در میدان مبارزات ناتوان مانده و با این حرکات ضد اسلامی و انسانی و پیروزی جبهه مقاومت در سوریه به جایی نخواهند رسید.

حجت‌الاسلام سید محسن محسنی تصریح کرد: نبش قبر بدون علت شرعی در اسلام، حرام است و این حرکت دشمن نشانگر آن است که دشمنان و وهابیت هیچ احترامی به دستورات دین اسلام و اهل تشیع و اهل تسنن قائل نیستند و این حرکات نشانه زبونی آنهاست.

این مسئول به سخنان صریح و ارزشمند مقام معظم رهبری در خصوص این عمل زشت دشمنان اسلام اشاره کرد و یادآور شد: مقاومت و پایداری جبهه مقاومت در آستانه پیروزی است و جبهه اصلی اسرائیل در خاک سوریه در محاصره سخت جبهه مقاومت قرار دارد و اسرائیل با این شکست باید فکری به حال خود بکند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه همچنین مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان خلخال خاطرنشان کرد: مردم فهیم خلخال بعد از نماز پرصلابت جمعه فردا در محکومیت حرکت ضد اسلامی و ضد دینی به خیابان‌ها خواهند آمد و خشم و انزجار خود را از این عمل پلید وهابیون نشان خواهند داد.

حجت‌الاسلام محمد عابدی اذعان داشت: مسیر راهپیمایی خلخال از مقابل مصلای خلخال آغاز شده و با عبور از خیابان 17 شهریور در میدان جانبازان شهر خلخال به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/62008/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول