اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک استاد دانشگاه:

سکوت در فتنه 88 موجب خدشه‌‌دار شدن چهره هاشمی شده است

یک استاد دانشگاه گفت: کهولت سن و سکوت در فتنه 88 موجب خدشه‌‌دار شدن مقام و چهره هاشمی شده است.

سکوت در فتنه 88 موجب خدشه‌‌دار شدن چهره هاشمی شده است

محمد کرمی‌راد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: کهولت سن و عدم تناسب با معیارهای ریاست جمهوری، سکوت و سخن نگفتن در فتنه سال 88 موجب خدشه‌‌دار شدن مقام و چهره هاشمی شده است.

کرمی‌راد افزود: هاشمی‌رفسنجانی در برابر بدعت‌ها و فتنه سال 88 می‌توانست نقشی مثبت و چشم‌گیر ایفا کند که با سکوت خود از این کار سرباز زد.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: در جامعه اسلامی کسی که می‌خواهد مجری قانون شود باید برای نزدیکی به مردم ساده‌زیستی و دوری از تجمل‌گرایی را اختیار کند، در حالی‌که در دوران دولت هاشمی‌رفسنجانی برعکس این مطلب در زندگی و اطرافیان وی مشاهده شد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس هشتم اظهار داشت: صداقت و راست‌گویی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک دولت مردمی و اسلامی است و کسانی که می‌خواهند در رأس دولت قرار گیرند، باید از این ویژگی برخوردار باشند، در صورتی‌که هاشمی‌رفسنجانی بارها گفته بود احتمال ثبت‌نامش برای انتخابات ریاست‌جمهوری بسیار پایین است و تنها یک‌درصد احتمال دارد.

کرمی‌راد با تاکید بر مشخص ‌شدن یکی بودن جبهه اصلاح‌طلبان و کارگزاران گفت: یقینا این 2 طیف در روز انتخابات یک طیف می‌شوند به این دلیل که پزشکیان و حسن روحانی در ابتدا اعلام کردند که تمایلی به داوطلب‌شدن ندارند، ولی بعد از حرف خود بازگشتند.

به گفته کرمی‌راد احتمال یکی ‌شدن اصول‌گرایان و پایداری در آینده‌ای نزدیک وجود دارد و بنا بر گفته برخی مسئولان، این اتحاد می‌تواند پیروز میدان به ‌حساب آید.

انتهای پیام/2700/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول