اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تبلیغات اسلامی نظرآباد خبر داد

برگزاری 250 برنامه فرهنگی و دینی ویژه اعتکاف در نظرآباد

سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان نظرآباد گفت: 250 برنامه فرهنگی و دینی ویژه اعتکاف در نظرآباد برگزار می‌شود.

برگزاری 250 برنامه فرهنگی و دینی ویژه اعتکاف در نظرآباد

مهدی احمدوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نظرآباد اظهار داشت: اعتکاف تمرینی برای خودسازی است، لذا با شرکت در این فریضه معنوی می‌توانیم روح و جسم خود را صیقل داده و به خداوند نزدیکتر شویم.

وی ادامه داد: اعتکاف به معنای باز داشتن، مراقبت کردن، منع نمودن و ملازمت همراه با تعظیم است در واقع، معنای ریشه‌ای عکف ماندن بر محور چیزی است که مفاهیم ملازمت، مواظبت، بازداشتن، ماندن، مقابله و ... از آثار و نتایج این معنا هستند.

احمدوند در ادامه به فضایل معنوی اعتکاف اشاره کرد و یادآور شد: اعتکاف یک برنامه مهم خودسازی است که آدمی را به طور کامل از دنیای مادی دور و در یک عالم معنوی و روحانی قرار می‌دهد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نظرآباد، ضمن برشمردن برنامه‌های شاخص اعتکاف در شهرستان نظرآباد تصریح کرد: در همین راستا به مناسبت تقارن این مراسم معنوی با میلاد مسعود امام علی (ع) اداره تبلیغات اسلامی نظرآباد برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری 250 ویژه برنامه شاخص دینی و فرهنگی در قالب گفتمان‌های دینی، برپایی مجالس وعظ و سخنرانی با دعوت از ائمه جمعه و جماعات، مبلغات، روحانیون بومی و اعزامی، برگزاری مراسم محوری میلاد امام علی (ع) در جمع معتکفان، برگزاری مسابقات متعدد و محافل انس با قرآن به انجام رسانیده است.

انتهای پیام/2302/ب20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول