اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اسماعیل کوثری در گفت‌وگو با فارس:

ثبت نام هاشمی در انتخابات به صلاح وی نبود

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به شرایط موجود کشور و عملکرد و سابقه آقای هاشمی، به صلاح او نبود که در این شرایط برای کاندیداتوری اقدام کند.

ثبت نام هاشمی در انتخابات به صلاح وی نبود

اسماعیل کوثری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: مردم ما افراد با بصیرت و آگاه هستند و به خوبی شرایط سیاسی داخلی و خارجی کشور را درک کرده و بر اهمیت انتخابات آتی واقف هستند.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط حساسی که ایران اسلامی در آن به سر می‌برد، باید افرادی در انتخابات ریاست جمهوری حضور داشته باشند که در مسیر ولایت حرکت کرده و از تمام توان خود برای رفع مشکلات و کاستی‌ها فعلی استفاده کنند.

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به پرسشی درباره کاندیداتوری آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: به اعتقاد من ایشان بهتر بود که در این دوره نامزد نمی‌شدند و این امر به صلاح آقای هاشمی رفسنجانی است.

کوثری گفت: انتقادهای بسیاری نسبت به برخی از دیدگاه‌ها و عملکرد آقای هاشمی مطرح شده و با توجه به سن ایشان، حضور در انتخابات ریاست جمهوری موجب افزایش انتقادها خواهد شد.

وی تصریح کرد: بنابراین اعتقاد دارم که بهتر بود آقای هاشمی رفسنجانی در سمت ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام و با حکم رهبری معظم انقلاب اسلامی در خدمت اسلام و انقلاب باشند.

کوثری تاکید کرد: شرکت در انتخابات را به صلاح هاشمی رفسنجانی نمی‌دانم و معتقدم که ایشان در سمت ریاست مجمع تشخیص بهتر می‌توانند به کشور خدمت کنند.

انتهای پیام/2302/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول