اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران خبر داد

مازندران در مدیریت بحران، معین 6 استان کشور

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: مازندران استان معین شش استان همجوار دیگر در مواقع خطرپذیری است.

مازندران در مدیریت بحران، معین 6 استان کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران، مراسم تحلیف اعضای جوان جمعیت هلال احمر استان با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران در این مراسم جوانان را آینده‌ساز و ذخیره ارزشمند هلال احمر توصیف کرد و افزود: امروز بیش از 100 میلیون نفر در 188 کشور جهان عضو صلیب سرخ و جمعیت‌های هلال احمر هستند که این امر نشان‌دهنده گستره وسیع خدمت‌رسانی این تشکیلات مردمی است.

مهدی ولی‌پور افزود: در ایران نیز بیش از 2 میلیون نفر عضو جمعیت هلال احمر هستند.

وی ادامه داد: به تعبیر مقام معظم رهبری روح جوانی، روح پرتپش و سرشار از انرژی است که می‌تواند بسیاری از مشکلات را از سر راه بردارد.

ولی‌پور با اشاره به این نکته که مازندران سومین استان از نظر خطرپذیری و حادثه‌خیزی است، گفت: مازندران همچنین استان معین برای شش استان همجوار نیز محسوب می‌شود که همین امر بر دامنه مسئولیت‌های جمعیت هلال احمر استان می‌افزاید.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران در ادامه با تجلیل از تلاش جوانان عضو جمعیت هلال احمر استان، تقویت زیرساخت‌های امدادی و ارتقای آموزش‌های کاربردی را از اولویت‌های جمعیت هلال احمر استان در سال جاری اعلام کرد.

همچنین در این مراسم لیلی احمدی معاون جوانان و غلامعلی فخاری معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان گزارشی از برنامه‌ها و اهداف بکارگیری جوانان در معاونت امداد را ارائه کردند.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول