اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی

سومین گردهمایی مدیران روابط عمومی قزوین برگزار شد

سومین گردهمایی مدیران و کارشناسان روابط عمومی استان قزوین با حضور نایب‌رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، استاندار قزوین، معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین و دیگر مسئولان استانی برگزار شد.

سومین گردهمایی مدیران روابط عمومی قزوین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، دبیر سومین همایش مدیران و کارشناسان روابط عمومی استان قزوین اظهار داشت: این گردهمایی به همت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین، استانداری و شهرداری قزوین و به مناسبت 27 اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی برگزار شده است.

ساعد معارفی با اشاره به اینکه امسال شصتمین سال تأسیس روابط عمومی در کشور است، افزود: سعی کردیم این گردهمایی به یک دوره آموزشی نیز تبدیل شود تا مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌های استان قزوین از مطالب آموزشی که در آن مطرح می‌شود نیز بهره‌مند شوند.

وی اضافه کرد: روابط عمومی‌های استان قزوین پیشرفت‌های خوبی داشته‌اند و هر روز شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر روابط عمومی‌ها در سطح دستگاه‌های اجرایی استان هستیم اما هنوز روابط عمومی‌هایی که مهجور مانده‌اند.

دبیر سومین همایش مدیران و کارشناسان روابط عمومی استان قزوین عنوان کرد: امیدواریم برگزاری چنین همایش‌هایی موجب شود تا این روابط عمومی‌ها نیز جایگاه اصلی خود را پیدا کرده و پیشرفت‌های قابل توجهی داشته باشند.

معارفی تصریح کرد: از روابط عمومی‌ها به عنوان پلی بین مردم و سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی یاد می‌شود و تفاوت فعالیت روابط عمومی با تبلیغات در این است که روابط عمومی ارتباطات دوسویه دارد و با برقراری ارتباط و تعامل دوسویه بین مردم و مدیران اجرایی توقعات آنان را به یکدیگر انتقال می‌دهد در حالی که فعالیت‌های تبلیغاتی یک سویه است.

وی خاطرنشان کرد: در پایان این گردهمایی آزمونی برگزار می‌شود تا برای مدیران و کارشناسان شرکت کننده در این آزمون گواهی صادر شود.

دبیر سومین همایش مدیران و کارشناسان روابط عمومی استان قزوین افزود: همچنین بحث هم‌اندیشی روابط عمومی‌ها را در نظر داریم که موجب می‌شود مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان از دیدگاه‌های یکدیگر آگاه شده و برای پیشرفت استان و کشور در رفع مشکلات با یکدیگر همکاری کنند.

انتهای پیام/77010/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول