اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل روابط عمومی استانداری اصفهان مطرح کرد

لزوم ایجاد مدیریت تغییر در روابط عمومی‌ها

مدیرکل روابط عمومی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه مدیریت تغییر باید در روابط عمومی‌ها ایجاد شود، گفت: مدیریت تغییر یعنی اینکه تفکر در دیدگاه‌ها و محتوای تغییر در آنها ایجاد شود تا از حالت ایستایی به حالت پویا تبدیل شوند.

لزوم ایجاد مدیریت تغییر در روابط عمومی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، غلامرضا قائدی‌ها ظهر امروز در نخستین همایش روابط عمومی‌ها، نقش آفرینان حماسه سیاسی با اشاره به اینکه نخستین روابط عمومی‌ها با عنوان دفتر تشکیلات در موسسات دولتی پدیدار شدند، اظهار کرد: سپس دفتر تشکیلات به دفتر انتشارات و بعد از آن به مطبوعات، انتشارات و تبلیغات تغییر نام و سپس شرکت نفت در سال 1320 برای نخستین بار از عنوان روابط عمومی استفاده کرد.

وی با بیان اینکه یک دستگاه اجرایی بدون روابط عمومی نیز می‌تواند کار کند، افزود: روابط عمومی‌ها می‌توانند با استفاده از ظرفیت‌های خود در زمینه اطلاع‌ر‌سانی و متقاعد‌سازی مدیر دستگاه خود موفق باشند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری اصفهان با اشاره به همایش روابط عمومی‌ها تصریح کرد: در سال 1343 در آبادان، 1342 در گرگان و سپس بعد از انقلاب در ساری سال 1363 همایش روابط عمومی‌ها برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه نهاد روابط عمومی در سال 1340 ایجاد شد، گفت: در دانشگاه‌ها رشته‌های مطالعات اجتماعی و حقوق ایجاد و سپس رشته‌ای با عنوان رشته روابط عمومی اضافه شد.

قائدی‌ها به تشکیل اداره کل روابط عمومی‌ها و ارتقا از اداره روابط عمومی توسط دولت دهم اشاره کرد و افزود: تبدیل شدن روابط عمومی‌ها به اداره کل سبب ارتقا و تعامل بیشتر روابط‌ عمومی‌ها می‌شود.

وی به توجه استاندار اصفهان به امر روابط عمومی پرداخت و تصریح کرد: کار عمده روابط عمومی‌ها این است که اطلاع‌رسانی و مدیریت تغییر ایجاد کنند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری اصفهان با تأکید به اینکه مدیریت تغییر باید در روابط عمومی‌ها باشد، ادامه داد: مدیریت تغییر یعنی اینکه تفکر در دیدگاه‌ها و محتوای تغییر در آنها ایجاد شود تا از حالت ایستایی به حالت پویا تبدیل شوند.

وی همچنین در ادامه صحبت‌های خود از برگزاری چنین همایشی در ابعاد کوچک‌تر در شهرستان‌های استان خبر داد.

قائدی‌ها نخستین گام در این تغییر را تصمیم به برگزاری دوره آموزشی و برگزاری نخستین دوره آموزش نقش روابط عمومی‌ها در مدیریت بحران عنوان کرد و گفت: با ترفیع در اداره روابط عمومی به اداره کل دبیرخانه دائمی روابط عمومی تشکیل و ارتباط روابط عمومی‌ها با دستگاه‌های اجرایی بیشتر و فعالیت روابط عمومی‌ها کنترل می‌شود.

انتهای پیام/63012/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول