اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر خبر داد

آموزش فنی و حرفه‌ای برای اعضای کانون‌های فرهنگی مساجد

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: در ایام برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برای اعضای کانون‌های فرهنگی مساجد استان بوشهر ارائه می‌شود.

آموزش فنی و حرفه‌ای برای اعضای کانون‌های فرهنگی مساجد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، الله کرم یزدان‌پناه صبح امروز در نشست برنامه‌ریزی برنامه‌های اوقات فراغت استان بوشهر اظهار داشت: برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت جوانان یکی از کارهای مهم و سخت است، چرا که با یکی از بهترین وقت‌های جوانان مواجه‌ هستیم که باید بهترین استفاده را از این زمان‌ها ببرند.

وی بیان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای وظایف خود با جدیت و تلاش برای اوقات فراغت جوانان در تابستان برنامه‌ریزی خواهد کرد.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه برنامه‌‌های فراغتی امسال در سطح کانون‌های مساجد بیشتر از سال گذشته است، گفت: امسال سعی شده تنوع در برنامه‌های اوقات فراغت بیش از گذشته باشد.

یزدان پناه، با تشریح برنامه‌های علمی، فرهنگی و هنری اوقات فراغت تصریح کرد: بازدید از مراکز صنعتی و برپایی نمایشگاه از آثار شرکت کنندگان در طرح‌های اوقات فراغت، طرح 1447، طرح لحظه‌های آسمانی برگزاری کلاس‌های قرآنی و نهج البلاغه، برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی، از جمله این برنامه‌هاست.

وی خواستار حمایت جدی مسئولان از طرح‌های اوقات فراغت کانون‌های مساجد شد و افزود: امید است این برنامه‌ها زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای جوانان و نوجوانان به ویژه در مناطق محروم و دور افتاده این استان را فراهم آورد.

یزدان‌پناه خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات ورزشی جام اوقات فراغت و بازدید هفتگی از برنامه‌های طرح اوقات فراغت در سطح کانون‌ها، اجرای برنامه‌های متناسب با ایام ماه مبارک رمضان در طرح اوقات فراغت، رایزنی برای برگزاری اردوی تفریحی و زیارتی منتخبان کانون‌ها، از جمله مصوبات نشست‌های برنامه‌ریزی اوقات فراغت است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از اختصاص مبلغ 400 هزار تومان برای هر کانون فرهنگی مساجد خبر داد و گفت: همچنین برای کمک به کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد تفاهم‌نامه‌هایی با سازمان فنی و حرفه‌ای و نهضت سواد آموزی بسته شده است.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول