اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان و بلوچستان:

مساجد در برگزاری انتخابات نقش تأثیرگذاری دارند

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مساجد در بسیج اجتماعی و برگزاری انتخابات نقش مهم و تأثیرگذاری دارند و باید با حفظ قداست و معنویت مسجد در این عرصه ورود پیدا کنند.

مساجد در برگزاری انتخابات نقش تأثیرگذاری دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حاتم ناروئی در جمع نمازگزاران مسجد کوثر زاهدان، اظهار داشت: مردم مؤمن و ولایتمدار ایران اسلامی که تاکنون در صحنه‌های مختلف اتحاد و همبستگی خود را به اثبات رسانده‌اند اکنون نیز آماده حضوری تاریخ‌ساز در صحنه انتخابات هستند.

وی افزود: پیروان ولایت و دوستداران رهبر معظم انقلاب و حامیان نظام جمهوری اسلامی در سیستان و بلوچستان اعم از شیعه و سنی و اقوام و طوایف مختلف همچنان که تاکنون مرزدارانی غیور و در هم شکننده توطئه‌های دشمنان بوده‌اند اکنون نیز برای حضور پرشور در انتخابات لحظه شماری می‌کنند.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تمامی دست اندرکاران انتخابات در این استان از جمله هیئت‌های اجرایی و نظارت و سایر نیروهای تلاشگر با پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب همواره بر اجرای قانون تأکید دارند و از آن تخطی نمی‌کنند.

ناروئی ادامه داد: ملت مسلمان ایران اعم از شیعه و سنی در 24 خرداد با خلق حماسه سیاسی مورد نظر رهبر معظم انقلاب یک‌بار دیگر اقتدار و همبستگی ملی را به جهانیان نشان خواهد داد.

وی بر به‌ کار گرفتن ظرفیت‌های مساجد برای برگزاری انتخابات دشمن‌شکن تأکید و بیان داشت: دشمن تلاش خود را در برای کاهش حضور مردم و زیر سوال بردن سلامت انتخابات به کار گرفته است و ما باید با هوشیاری کامل زمینه حضور مردم و رقابت سالم برای برگزاری این انتخابات را فراهم کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به نقش ائمه جماعات و ائمه مساجد در انتخابات تصریح کرد: ائمه جماعات و مساجد در این انتخابات وظیفه سنگین و مهمی را بر دوش دارند و باید تلاش کنند که یک انتخابات قوی، باشکوه و در نهایت سلامت، امنیت و دشمن‌شکن برگزار شود.

ناروئی با بیان اینکه مساجد در طول 33 سال گذشته نقش زیادی در برگزاری انتخابات با شکوه داشتند عنوان داشت: نتیجه فعالیت مساجد در امر انتخابات و آگاه‌سازی و بصیرت‌دهی به مردم، داشتن یک مجلس ولایی، کارآمد، مقتدر و مؤمن است.

انتهای پیام/75002/ق/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول