اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رسول خطیبی:

جزو گزینه‌های تراکتورسازی نیستم/حرکات تونی در شان تراکتورسازی نبود

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز گفت: در لیست گزینه‌های هدایت تیم تراکتورسازی نبوده و با من در این مورد مذاکره‌ای نشده است.

جزو گزینه‌های تراکتورسازی نیستم/حرکات تونی در شان تراکتورسازی نبود

رسول خطیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: در چند روز گذشته نام من نیز به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت تراکتورسازی مطرح شده است ولی در این مورد هیچ‌گونه مذاکره‌ای با من صورت نگرفته است.

وی افزود: در تبریز همیشه غیربومی‌ها به بومی‌ها ترجیح داده شده است و اینکه من در دو سال گذشته کارنامه موفقی داشتم، ملاک نیست.

بازیکن سابق تراکتورسازی یادآور شد: حسن آذرنیا در دو بازی باقیمانده تراکتورسازی بهترین نتیجه را گرفت، اما به دلیل بومی بودن، وی نیز جزو گزینه‌های تراکتورسازی نیست.

تونی مشکل داشت

خطیبی گفت: تونی اولیویرا سرمربی سابق تراکتورسازی هم مشکل فنی داشت و هم مشکل مدیریتی.

وی در این مورد تاکید کرد: دست وی برای حریفان تیم تراکتورسازی رو شده بود و عملاً نیز مشاهده کردیم که این تیم در 10 بازی آخر خود با "تونی" تنها یک پیروزی کسب کرده و از اقتدار ابتدای فصل تراکتورسازان خبری نبود.

بازیکن سابق تیم ملی ایران، با انتقاد از حرکات حاشیه‌ای این مربی پرتغالی گفت: حرکات الیویرا در شان تیم تراکتورسازی نبود و به وی تفهیم کرده بودند که با چنین کارهایی می‌توانی بین تماشاگران محبوب شوی.

سرمربی گسترش فولاد تبریز افزود: آیا تونی در بنفیکای پرتغال نیز چنین کارهایی می‌کرد و آیا حاضر بود با کت و شلوار خودش روی پیست ورزشگاه دراز بکشد و حرکات مضحک را به نمایش بگذارد؟

اولویت اول من گسترش فولاد تبریز است

خطیبی، از پیشنهاد چند تیم برای فصل آتی خبر داده و تصریح کرد: گزینه اول من تیم گسترش فولاد تبریز است و امیدوارم شرایط حضور پرقدرت این تیم در لیگ برتر فراهم شده و بتوانیم قطب دیگر فوتبال تبریز را رقم بزنیم.

وی افزود: در جلسه‌ای که روز پنج‌شنبه هیئت مدیره این باشگاه گسترش فولاد تبریز برگزار خواهد شد، وضعیت نهایی این تیم برای حضور در لیگ برتر فصل آینده مشخص خواهد شد.

رسول خطیبی بهترین مربی سال ایران

رسول خطیبی فصل گذشته در دومین سال مربیگری‌اش موفق شد تیم گسترش فولاد تبریز را به لیگ برتر برساند.

وی در ماشین‌سازی دبیری نیز نتایج خوبی گرفته بود و در آخرین دقیقه بازی مقابل تربیت یزد از صعود بازماند.

چندی پیش کانون مربیان فوتبال ایران از بین 35 گزینه از تمام استان‌ها، رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز را به عنوان بهترین مربی سال 1391 انتخاب کرد.

همچنین رسول خطیبی در نظرخواهی صورت گرفته کارشناسان فوتبال تبریز به عنوان یکی از بازیکنان تیم نیم قرن فوتبال تبریز انتخاب شده بود. 

انتهای پیام/60001/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول