اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالروز ارتحال امام خمینی (ره)

8 هزار کرمانی به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: در بیست و چهارمین سالروز ارتحال امام خمینی (ره) 8 هزار نفر کرمانی به مرقد رهبر کبیر انقلاب اسلامی اعزام می‌شوند.

8 هزار کرمانی به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی صدفی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد اظهار داشت: مناسبت‌های ملی و مذهبی فرصت مغتنمی است که به معرفت‌افزایی، ترویج نیکی‌ها و فرهنگ اهل‌بیت (ع) پرداخته شود.

وی بیان داشت: مناسبت‌هایی که با نگاه اعتقادی برگزار می‌شود، فرصتی است که در هیچ کدام از کشورها و جوامع وجود ندارد، از امتیازهای شیعیان به ویژه نظام جمهوری اسلامی است که این عاطفه و محبت در میان آنها ودیعه گذاشته شده.

صدفی افزود: گرامیداشت ارتحال امام یکی از مناسبت‌هایی است که اگر بتوانیم در راستای تبیین ابعاد مختلف شخصیت امام راحل برنامه‌ریزی کنیم، همه معرفت‌افزایی و ترویج خوبی‌ها در آن نهفته است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به تشکیل کمیته‌های 15 گانه ستاد ارتحال امام و قیام 15 خرداد گفت: حدود 500 برنامه در سراسر شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستاهای با جمعیت بالای استان کرمان تدارک دیده شده است.

صدفی تصریح کرد: با همکاری دستگاه‌های دست‌اندرکار، سال جاری 8 هزار نفر از استان کرمان به صورت سازماندهی شده به مرقد امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند.

وی توجه به کیفیت و اثرگذاری برنامه‌های گرامیداشت 14 و 15 خرداد را مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: برنامه‌های این ستاد در قالب‌های مختلف فرهنگی، هنری، علمی، مراسم، قرآنی، رسانه‌ای و نمایشگاهی برگزار می‌شود. 

صدفی بیان داشت:‌ تبیین ابعاد مختلف شخصیت والای امام راحل، تبیین واقعه 15 خرداد و دلایل شکل‌گیری و پایداری آن و بسترسازی برای حضور گسترده مردم در انتخابات از جمله اهداف مورد تاکید در برنامه‌های گرامیداشت 14 و 15 خرداد سال جاری است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه آیین گرامیداشت 14 و 15 خرداد با حضور همه اقشار مردم برگزار می‌شود، ابراز داشت: در این مراسم‌ها اجازه هیچ‌گونه سوء‌استفاده برای انتخابات ریاست جمهوری و یا شوراهای اسلامی را از سوی گروه خاص نمی‌دهیم.

انتهای پیام/80017/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول