اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل اتحادیه قرآنی سوادکوه:

مشاوران قرآنی در سوادکوه مورد استفاده قرار نمی‌گیرند

مدیرعامل اتحادیه قرآنی سوادکوه با اشاره به مصوبه استانی برای استفاده از مشاوران قرآنی در شهردار‌ی‌ها، گفت: از مشاوران قرآنی در شهرداری‌های سوادکوه استفاده نمی‌شود.

مشاوران قرآنی در سوادکوه مورد استفاده قرار نمی‌گیرند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از سوادکوه، سیدمجتبی هاشمی عصر امروز در جلسه بررسی فعالیت‌های قرآنی با اشاره به اینکه اتحادیه مؤسسات و خانه‌های قرآنی، تشکلی غیردولتی، غیر انتفاعی و غیر تجاری است که با عضویت مؤسسات قرآنی مردمی تشکیل می‌شود، گفت: اتحادیه مؤسسات قرآنی دارای ماهیت مستقل حقوقی بوده و فراهم کردن زمینه‌های هماهنگی و تعامل بین آنان برای اشاعه و نشر فرهنگ و ارزش‌های قرآنی و اسلامی در سطح جامعه و رشد و تعالی مؤسسات قرآنی در همه ابعاد در چهارچوب ضوابط سازمان تبلیغات اسلامی، بخشی از اهداف تشکیل آن است.

مدیرعامل اتحادیه قرآنی سوادکوه به رسالت‌های دیگر این اتحادیه اشاره و خاطرنشان کرد: نظارت بر مؤسسات قرآنی مردمی عضو و ارائه گزارش به اداره تبلیغات اسلامی برای اتخاذ تصمیم مناسب نیز در دستور کار قرار دارد.

وی جذب و توزیع منابع حمایتی دستگاه های دولتی، عمومی و اشخاص حقیقی را از دیگر وظایف این اتحادیه ذکر کرد و خاطر نشان کرد: بر طبق مصوبه استانداری مازندران، شهرداران شهرهای مازندران با معرفی ادارات تبلیغات و اتحادیه قرآنی استانی دارای مشاور قرآنی می‌شوند اما در شهرهای زیراب و پل سفید و شیرگاه این مشاوران مورد استفاده قرار نمی‌گیرند.

هاشمی به توانمندی‌های فعالان قرآنی برای اجرای طرح‌های مختلف اشاره و یادآور شد: استفاده از امکانات و تجهیزات شهرداری‌ها می‌تواند منجر به توسعه فعالیت‌های قرآنی شود.

انتهای پیام/86015/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول