اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای امام خمینی میبد:

530 هزار نفرساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در میبد ارائه شد

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای امام خمینی میبد گفت: نزدیک به 530 هزار نفرساعت آموزش مهارت به جوانان میبدی جویای کار به منظور ارتقای مهارت ارائه شد.

530 هزار نفرساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در میبد ارائه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان یزد جمال دهقانی اظهار داشت: در راستای اشتغال‌زایی و ارتقای سطح فنی و علمی و پر کردن اوقات فراغت جوانان در سال گذشته، در بخش ثابت، سیار شهری، پادگان، صنایع، استاد شاگردی، روستایی و آموزشگاه‌های آزاد، 209 دوره برگزار شد.

وی بیان کرد: در بخش ثابت، 383 هزار و 680 نفرساعت، سیار شهری 71 هزار و 250 نفرساعت، صنایع 29 هزار و 950 نفرساعت، پادگان هزار و 970 نفرساعت، روستایی 40 هزار و 300 نفرساعت و در مجموع هزار و 161 نفر آموزش مهارتی دیدند.

دهقانی ادامه داد: دوره‌های برگزار شده در مرکز ثابت این شهرستان شامل تعمیر لوازم خانگی، تراشکاری درجه دو و یک ، ابزار تیزکن، برق صنعتی درجه دو و یک، تابلوساز برق، سیم پیچی، فناوری اطلاعات، اتومکانیک، برق خودرو، الکترونیک، صنایع سردکننده صنعتی، سرامیک درجه دو و یک است.

وی دوره‌های برگزار شده در شعب شهری و روستایی را 15 دوره عنوان کرد و افزود: دوره‌های برگزار شده در روستاها شامل پرورش زیتون، پرورش بلدرچین، پرورش گیاهان آپارتمانی، فروشنده گیاهان دارویی و پرورش گیاهان دارویی و دوره‌های سیار شهری شامل راهنمای موزه، راهنمای محلی، حسابداری صنعتی، گیاهان آپارتمانی، قارچ دکمه‌ای، زعفران کار و گیاهان دارویی بوده است.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان میبد با اشاره به اینکه 23 آموزشگاه در این شهرستان مجوز فعالیت دارند، افزود: در سال گذشته 83 دوره آموزش معادل 160 هزار و 397 نفرساعت برای 650 نفر از کارآموزان خواهر و برادر برگزار شده است.

انتهای پیام/2464/ت/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول