اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان مرکزی خبر داد

توقیف بیش از 2 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان مرکزی

فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف محموله‌های کالای قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 400 میلیون ریال در این استان خبر داد.

توقیف بیش از 2 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی سرهنگ عزیزالله ملکی گفت: در استمرار اجرای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالای دخانی، ترانزیتی و گمرکی با بهره گیری از ظرفیت انسانی و تجهیزات پلیس در استان در مدت 48 ساعت کشفیات قابل توجهی به دست آمد.

وی افزود: در این عملیات‌ها محموله‌هایی از البسه‌های خارجی، لوازم ورزشی، کالای دخانی و مواد سوختی به ارزش دو میلیارد و 400 میلیون ریال کشف شد.

ملکی خاطر نشان کرد: تعداد 9 نفر نیز در مدت اجرای این طرح دستگیر و با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند.

فرماندهی انتظامی استان مرکزی همچنین از کشف 108 هزار لیتر مواد سوختی قاچاق در سه عملیات پلیسی در استان خبر داد و بیان کرد: در تداوم اجرای طرح مبارزه با قاچاق مواد سوختی طی عملیاتی در شهرستان ساوه، خنداب و زرندیه سه محموله بزرگ سوخت قاچاق کشف شد.

ملکی افزود: در مهم‌ترین عملیات صورت گرفته در شهرستان زرندیه ماموران پلیس آگاهی شهرستان موفق شدند طی تحقیقات گسترده از جابجایی محموله بزرگ سوخت قاچاق مطلع و در عملیاتی دو دستگاه خودرو کامیون تانکردار که در حال جابجایی 60 هزار لیتر سوخت قاچاق به مقصد خارج از کشور بودند را توقیف کنند.

وی اضافه کرد: در دو عملیات دیگر نیز در شهرستان‌های ساوه و خنداب دو محموله 26 هزار لیتری و 22 هزار لیتری مواد سوختی قاچاق کشف و ضبط شد.

به گفته وی طی این عملیات‌ها چهار نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کشف 98 کیلوگرم تریاک در شهرستان دلیجان بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دلیجان به یک دستگاه خودروی سواری مظنون و آن را متوقف کردند و در عملیات پلیسی موفق به کشف 98 کیلو گرم تریاک از داخل خودرو شدند.

ملکی گفت: طی این عملیات که با تعقیب و گریز ماموران و سرعت عمل و هماهنگی بین واحدهای انتظامی صورت پذیرفت، تعداد چهار نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

انتهای پیام/87001/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول